Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدربیع احمدخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۳۴ میلیون تومان یارانه به این طرح در استان اختصاص یافت، افزود: طرح بهارانه کتاب با مشارکت هشت کتابفروشی در استان زنجان اجرایی شد.

وی اظهار داشت: یارانه خرید برای کتاب در این دوره هم ۲۰ درصد بود و خریداران می‌توانستند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدخانی با اشاره به اینکه میزان فروش در کتابفروشی‌ها متفاوت بوده است، افزود: کتابفروشی‌های فرهنگ، پاتوق کتاب و شهر کتاب بیشترین فروش را در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در طرح «زمستانه کتاب» ۱۱ کتابفروشی مشارکت داشتند، گفت: میزان فروش طرح زمستانه ۱۹۶ میلیون تومان بود.

وی تصریح کرد: طرح بهارانه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابفروشی‌های سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابفروشی‌ها و حمایت از این گروه فرهنگی اجرایی شد.

برچسب‌ها زنجان موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتابفروشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتابفروشی زنجان موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتابفروشی کتابفروشی ها بهارانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا (پنج‌شنبه) در استان تقویت می‌شود، گفت: انتظار می‌رود با تقویت سامانه بارشی در استان، شاهد بارش‌های رگباری در مناطق مختلف این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری و رعد و برق بیشتر در مناطق نیمه غربی و جنوبی استان رخ خواهد داد، افزود: با وجود اینکه آسمان زنجان تا حدودی ابری است اما از بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد و بارش خفیف باران در ارتفاعات خواهیم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه روز جمعه هفته جاری بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌بینی شده، هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان طی روزهای آینده هوای خنک‌تری را نسبت به شرایط امروز تجربه خواهند کرد، ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۷ درجه، ابهر ۸ و ۲۶ درجه، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار ۷ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6093797

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند