Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:00:34 GMT

دومین ماموریت موفق برانکو با عمان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۱۷۱

دومین ماموریت موفق برانکو با عمان

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان بعد از رساندن تیم به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ این بار تیم را به مرحله گروهی جام کشورهای عرب رساند.

به گزارش مشرق و به نقل از استاد الدوحه، تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانست با نتیجه دو بر یک سومالی را شکست دهد.

پیروزی عمان در این بازی باعث شد تا تیم برانکو جواز صعود به مرحله گروهی جام کشورهای عربی را که قرار است در سال اجاری به میزبانی قطر برگزار شود به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در دوران حضورش در تیم ملی فوتبال عمان نتایج خوبی به دست آورده است. این دومین ماموریتی است که این مربی کروات به خوبی و با موفقیت آن را انجام می دهد.

برانکو بعد از صعود عمان به جام کشورهای عربی گفت: به این بازیکن افتخار می کنم و صعود به مرحله گروهی را به آنها تبریک می گویم.از عملکرد بازیکنان راضی هستم. خوشبختانه از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم اما باید با آمادگی بیشتر در جام کشورهای عربی به میدان رویم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 برانکو ایوانکوویچ تیم ملی عمان جام کشورهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران