Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در سامانه سامد حضور یافت و به سوالات شهروندان هرمزگانی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛

فواد حمزوی ، مدیرعامل و مسعود ناصری ، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان ، با حضور  در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)  و از طریق تلفن ۱۱۱ ، به‌ صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های شهروندان شریف هرمزگانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موضوعات مهم مطرح شده ، نصب علمک درب منازل و مجتمع های گاز رسانی شده بود که فواد حمزوی افزود : توصیه من به کلیه شهروندان هرمزگانی که عملیات گازرسانی در محل زندگی آن ها در حال انجام است و یا انجام شده ، نسبت به لوله کشی گاز در منازل خود از طریق نظام مهندسی ساختمان و انتخاب پیمانکار مربوطه ، اقدام کنند و در محلاتی که علمک گاز نصب نشده ، در کم ترین زمان ممکن ، این امر توسط همکاران ما محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز شهروندان سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی