Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدحسینی گفت: میزان صدمات شاکی در تبرکشی قرن آباد مشخص نیست و باید نتیجه صدمه وارد شده مشخص شود تا پس از آن تفهیم اتهام انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدرضا سیدحسینی» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به دلیل بستر فضای مجازی کلیپ هایی از تبرکشی در جامعه منتشر شد ولی موضوع برخی از این درگیری ها مسائل ناموسی بوده و لذا در کمترین مدت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز استان گلستان  ادامه داد: باید صدمات وارد به شاکی ها قطعی شود و لذا برخی از پرونده ها هنوز تکمیل نشده است و در حال حاضر به دلیل قدرت‌نمایی با تبر و سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی این افراد بازداشت هستند و بازداشت آنها تا زمان بررسی پرونده ها ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سید حسینی گفت: با این افراد که امنیت عمومی را به خطر می اندازند برخورد به صورت قاطع است و هیچگونه تخفیفاتی برای آنها اعمال نمی شود.

 

وی بابیان اینکه در موارد دیگر نیز متهم ها شناسایی و در مرحله تحقیقات هستیم، بیان کرد: چون تحقیقات این پرونده ها و بازدید از صحنه وجود دارد این پرونده ها همچنان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

دادستان مرکز استان گلستان  خاطرنشان کرد: میزان صدمات در تبرکشی قرن آباد مشخص نیست و طول درمان دارد و باید نتیجه صدمه وارد شده و پس از تکمیل آن تفهیم اتهام انجام می شود.

 

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: شعبه ویژه جرائم خشن داریم و قضات ما با این پرونده آشنا هستند و بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد می شود.

 

وی گفت: از رسانه ها و فضای مجازی گلایه ای داریم و آن این است که برخی از کلیپ های تبرکشی مروبط به سال های گذشته بوده و این مهم منجر شد که نگاه منفی نسبت به استان ایجاد شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام سید حسینی دادستان مرکز گلستان دادستان گرگان حجت الاسلام پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی (محمود رضا جعفر آقایی) در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم