Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار ایلام با اعلام وضعیت شکننده کرونا در استان ایلام گفت: نظارت و برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی به جد اجرا شود. - اخبار استانها -

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اعلام وضعیت شکننده کرونا در استان ایلام اظهار داشت: نظارت و برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی به جد اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: ناقضان پروتکل‌های بهداشتی که با نقض قوانین و مقررات سلامت شهروندان را به خطر انداخته‌اند نباید در امنیت باشند.

استاندار ایلام آغاز دور جدید واکسیناسیون از تیرماه را مورد اشاره قرار داد و افزود:  واکسن ملی از تیرماه با تعداد زیاد انجام و پیش بینی می‌شود از مهرماه مدارس باز شود و تزریق واکسن بر اساس سند ملی پیش برود.

چابهار و دشتیاری در وضعیت قرمز کرونایی/ شهرها نیمه تعطیل می‌شوندمهدی: ستاد کرونا ما را تحت فشار نگذاشته است/ باید ببینیم دلیل وقفه مسابقات لیگ چیستمعاون سازمان حج: تسهیلات کرونایی ویژه کارگزاران و دفاتر حج و زیارت پیش‌بینی شد

وی با تاکید بر آماده باش شهرستان‌های آبدانان، مهران و ایلام  که در وضعیت نارنجی هستند گفت:  باید فرمانداران این شهرستان‌ها نظارت‌های خود را افزایش دهند و پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری در این مناطق رعایت شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: شهرستان دهلران به خاطر ارتباط با اندیمشک که در وضعیت قرمز قرار دارد، وضعیت نگران کننده‌ای دارد که در این راستا باید محدودیت تردد‌ها نیز اعمال و قرارگاه دشت عباس مجددا راه اندازی شود.

نوذری از فرمانداران شهرستان های استان خواست جلسات ستاد کرونا را از سر گرفته شود و موضوع مقابله با کرونا را با جدیت و اهتمام در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد ناقضان پروتکل های بهداشتی استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام

دریافت 30 MB کد خبر 6095901

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه