Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:23:46 GMT

توسعه شبکه آموزش قرآنی «إقرأ» در پنج ایالت آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۶۴۹

توسعه شبکه آموزش قرآنی «إقرأ» در پنج ایالت آمریکا

شبکه آموزش قرآنی «إقرأ» از توسعه کار این شبکه باهدف ارتقای سطح آموزش قرآنی در میان دانش آموزان و دانشجویان در پنج ایالت آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، دکتر فهد بن علی، بنیانگذار شبکه اینترنتی آموزش قرآن و علوم اسلامی در ایالات متحده آمریکا(اقرأ) گفت: کار این شبکه قرآنی در پنج ایالت جدید آمریکا از جمله نیویورک، کالیفورنیا، میشیگان، ایلینوی و تگزاس گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بن علی گفت: برنامه های این شبکه شامل آموزش قرآن، زبان عربی و مطالعات اسلامی به صورت اینترنتی و با نظارت یک گروه متخصص در آموزش کودکان و بزرگسالان است.

 

وی ادامه داد: این شبکه مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان و دانشجویان از سراسر جهان را برای آزمایش توانایی های قرآنی شان برگزار می کند.

 

بن علی افزود: ماموریت ما برقراری ارتباط با جوامعی است که دانش آموزان و دانشجویان را دربرمی گیرد. زیرا این ارتباط با مدارس و دانشگاه ها ما به حضور در مساجد محلی نزدیک می کند. همانطور ما با روش اینترنتی می توانیم به دانشجویان و دانش آموزان نزدیک شویم.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه آموزش قرآن کریم آمریکا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا