Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@18:47:11 GMT

ملاقات 2 هوو در دادگاه قتل شوهر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۷۵۱

ملاقات 2 هوو در دادگاه قتل شوهر

همسر مرد معتاد که شوهرش 6 سال قبل در یک درگیری به قتل رسیده، در حالی از دادگاه تقاضای دریافت دیه کرد که مدعی شد شوهرش یک زن و دو فرزند دیگر هم در شهرستان دارد که از قتل پدرشان بی خبر هستند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل پاییز سال ۹۴ قتل شوهر  به نام کریم در حالی در یکی از خیابان‌های جنوب تهران پیدا شد که  وی در جریان درگیری با مرد معتاد دیگری به نام ایرج  به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شده بود اما هیچ ردی از ایرج به دست نیامد و با گذشت 6 سال از این جنایت پرونده همچنان در حال پیگیری است.
در ادامه همسر کریم به مأموران گفت: من سه سال با کریم زندگی کردم و از او صاحب یک دختر دوساله هستم. ما زندگی خوبی داشتیم اما کریم معتاد و کارتن‌خواب شد. او من و دخترم را رها کرد و شب ها در گوشه کوچه و پارک‌ها می‌خوابید تا اینکه خبر دادند کشته شده است الان هم اگر قاتلش پیدا نمی‌شود، به ما دیه بدهید چون من زنی تنها هستم و برای بزرگ کردن فرزندم نیاز به این پول دارم.  در ادامه زن جوان همچنین گفت: وقتی با کریم زندگی می‌کردم، او به من گفته بود سال‌ها قبل در دزفول ازدواج کرده و همسر و فرزند دارد اما آنها را رها کرده و به تهران آمده است.
با اظهارات این زن، مأموران پلیس به تحقیق در این رابطه پرداختند و توانستند همسر  و فرزندان کریم را که در دزفول زندگی می‌کردند، شناسایی کنند.
در حالی که با گذشت شش سال از این ماجرا پلیس ردی از  قاتل مرد کارتن‌خواب به دست نیاورده بود، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران رفت و اولیای دم به شعبه دهم دادگاه احضار شدند.
در جلسه دادگاه 2 زن جوان و فرزندان‌شان برای نخستین بار همدیگر را ملاقات کردند و هر دو به نیابت از  فرزندان خردسال‌شان تقاضا کردند تا دیه شوهر مقتول‌شان را از صندوق بیت‌المال دریافت کنند.
همسر اول کریم  که از دزفول به تهران آمده بود، گفت: ما ۱۰ سال قبل  ازدواج کردیم و صاحب یک دختر و پسر شدیم. اما کریم معتاد بود و کار درست و حسابی نداشت. یک روز هم من و فرزندانم را رها کرد و دیگر به خانه بازنگشت. در این مدت هیچ خبری از او نداشتیم تا اینکه پلیس به سراغ ما آمد و خبر قتل شوهرم را داد. من نمی‌دانستم کریم در تهران ازدواج کرده و زن و فرزند دیگری دارد. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره درخواست این دو هوو تصمیم‌گیری و رأی صادر کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم