Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@07:45:56 GMT

مقدونیه‌شمالی – هلند؛ صعود قاطعانه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۸۴۱

مقدونیه‌شمالی – هلند؛ صعود قاطعانه

خبرورزشی – امشب کار گروه C یورو ۲۰۲۰ هم به پایان خواهد رسید. هلند صدرنشین در ورزشگاه یوهان کرویف به مصاف مقدونیه‌شمالی خواهد رفت که امیدی برای صعود ندارد. مقدونیه‌شمالی؛ آبروداری

شاید اگر یورو ۱۶ تیمی می‌ماند، مقدونیه نمی‌توانست به این مسابقات برسد. این تیم در ۲ بازی ابتدایی‌اش هیچ نشانی از تیمی که شگفتی‌ساز شود را نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ باخت داشتند و تنها دقایقی مقابل اوکراین عملکرد خوبی داشتند. حالا دیگر معجزه هم نمی‌تواند باعث صعودشان شود چرا که بازی رودررو را به اتریش و اوکراین هم باخته‌اند. شاگردان ایگور آنجلوفسکی در پی آبروداری مقابل میزبان هستند. شاید یک خاطره خوب و کسب اولین امتیاز در یورو التیام حذف باشد. هلند؛ نارنجی‌ها به پیش

اوج‌گیری هلند بی‌شک رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را جذاب‌تر خواهد کرد. هرچه بزرگان آماده‌تر باشند و مدعی بیشتر، مسابقات هم کیفیت بالاتری خواهد داشت. نوسان نتایج هلند با فرانک دی‌بوئر هواداران هلند را نگران کرده بود، ولی کیفیت خط حمله نارنجی‌ها و برنامه‌هایی که دی‌بوئر پیاده کرده، امیدها را نسبت به این تیم دوچندان کرده است. صعود با امتیازات کامل برای هلندی‌ها ایده‌آل خواهد بود. صدرنشینی می‌تواند مسیر بهتری را پیش روی لاله‌های نارنجی قرار دهد.

آخرین جدال
آوریل سال ۲۰۰۹ در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۰، هلند موفق شد ۴ بر صفر مقدونیه را شکست دهد. کویت (۲ مرتبه)، هونتلار و فان‌درفارت گل‌های هلند را زدند.

آمار بازی
۴) در ۴ نبرد قبلی مقدونیه‌شمالی و هلند، نارنجی‌ها ۲ برد داشته‌اند و ۲ بازی مساوی شده است. مقدونیه هیچ‌گاه هلند را نبرده.
۱۳) هلند که صعودش را با ۲ برد در ۲ دیدار ابتدایی مسجل کرده، بعد از ۱۳ سال به مرحله حذفی یورو می‌رسد. هلندی‌ها فقط ۲ مرتبه در مرحله گروهی حذف شده‌اند.
۰) مقدونیه‌شمالی در اولین حضورش نتوانست به مرحله بعد صعود کند، پس مقابل صعودهای این تیم عدد صفر را باید بنویسیم.
۶) تعداد بازی‌های بدون باخت هلند به عدد ۶ رسیده است. نارنجی‌ها ۵ برد و یک تساوی در این ۶ بازی داشته‌اند.
۵) هلند با ۵ گل زده در ۲ بازی دومین خط حمله خوب را در ۲ دیدار ابتدایی یورو در کنار بلژیک و پرتغال داشته است. ایتالیا با ۶ گل اول است.

مصدومان و محرومان
ایلیا نستروفسکی تنها مصدوم مقدونیه است که به این بازی نخواهد رسید. هلند مصدوم و محروم ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم
مقدونیه‌شمالی: دیمیترفسکی، ریتوفسکی، ولکوفسکی، موسلیو، نیکولوف، باردی، آدمی، الماس، آلیوسکی، پاندف و ترایکوفسکی
هلند: استکلنبرگ، تیمبر، دی‌لیخت، دی‌فرای، دامفرایس، فرنکی دی‌یونگ، واینالدوم، وایندال، کلاسن، دپای و لوک دی‌یونگ برنامه کامل مسابقات یورو ۲۰۲۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مقدونیه شمالی تیم ملی هلند یورو 2020 مقدونیه شمالی نارنجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ

جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان اسطوره ای سابق و مدیر فعلی تیم ملی ایتالیا، پس از اینکه پارما تیم سابق خود صعودش به سری آ را قطعی کرد در صفحه شخصی خود نوشت: بالاخره سری آ ! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!  تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!

بوفون  در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم پارما انجام داد و در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

پارما با تساوی یک بر یک مقابل باری ۷۴ امتیازی  و در صدر جدول سری بی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد