Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری از احمد مددی و وزارت ورزش انتقاد کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این روزهای آبی پوشان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد نوری در خصوص حواشی جدید تیم استقلال به مهر گفت:

فرهاد مجیدی کاملاً حق دارد و روزهایی که ما در استقلال می‌بینیم، در عمر خود در این تیم ندیده بودیم. من ۴۵ سال است هوادار استقلال هستم و از سال ۷۰ به عضویت این تیم در آمدم و در هیچ سالی وضعیت باشگاه را اینقدر آشفته ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری تاکید کرد:

وزارت ورزش یک پروسه را در استقلال اجرا کرد تا طی چند سال این تیم را به یک تیم معمولی تبدیل کند و به خوبی با مهره چینی‌هایی که در این سال‌ها کرد به هدفش نزدیک شد. اگر استقلال سالهاست ثبات ندارد، اگر این تیم سالهاست قهرمان نشده، اگر آب خوش از گلوی هوادارانش پایین نرفته، به خاطر همین برنامه ریزی هاست!

پیشکسوت استقلال تاکید کرد:

وزارت ورزش باید توضیح دهد و باید در خصوص مسائل استقلال پاسخگو باشد. روی این کلمه «باید» تاکید دارم. آقای سلطانی فر چرا اینقدر تبعیض بین استقلال و پرسپولیس؟ خسته شدیم آنقدر گفتیم و گوش شنوایی نبود. سرمربی پرسپولیس برای تغییر مدیرعامل به وزارت ورزش اولتیماتوم داد و وزارت ورزش به حرف او گوش کرد اما اینجا استقلال است و وضعیت فرق دارد. مددی را نه هوادار می‌خواهد، نه سرمربی، نه پیشکسوت و نه بازیکن اما وزارت ورزش اصرار دارد که این آقا باشد.

نوری بیان داشت:

وزارت ورزش اهدافی در استقلال دارد که رسیدن به این اهداف با افرادی نظیر مددی دست یافتنی است. مددی همانطور که مجیدی گفت تنها اوامر بالادستی‌های خودش را اجرا می‌کند و استقلال اولویت او نیست. وزارت ورزش که در همه این سال‌ها با استقلال نامهربانان برخورد کرد و پروژه عادی سازی این تیم را جلو برد، حالا می‌خواهد در آخرین روزهای عمر کاری‌اش تیر خلاص را به استقلال بزند.

عضو سابق کمیته فنی آبی پوشان گفت:

برایم عجیب است که هیچکس نیست به گلایه‌هایی که ما از وزارت ورزش داریم رسیدگی کند. استقلالی‌ها حتی تا مجلس هم رفتند و نمایندگان هم حرف‌های آنها را شنیدند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

نوری بیان داشت:

با این عملکرد استقلال را به پیکر بی جانی تبدیل کرده‌اند و حالا هم می‌خواهند تیر خلاص را به آن بزنند، هیچ نهاد نظارتی هم نیست که به این موضوع ورود کند.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد:

استقلال یک ثروت ملی است و به همه ایران تعلق دارد و اینکه آقایان خودشان یا فرزندان شان طرفدار تیم رقیب هستند و برای همین به فکر نابودی آن هستند، یک خیانت در حق میلیون‌ها هوادار است که باید سرانجام روزی در قبال آن پاسخگو باشند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزارت ورزش محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»