Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان نور گفت: ۸۹ درصد مردم شهرستان نور در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند که این شهرستان از نظر میزان مشارکت در انتخابات استان رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شادمان در گفت و گو با بلاغ با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان نور در انتخابات ۱۴۰۰ اظهارکرد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی برگ زرینی است که در تاریخ انتخابات کشور رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: از مجموع بیش از ۸۷ هزار نفر واجدین شرایط ۷۷هزارو ۹۲۷ نفر در انتخابات شهرستان نور شرکت کردند که در نوع خود کم نظیر است.
 
فرماندار نور تأکید کرد: ۸۹ درصد مردم شهرستان نور در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند که این شهرستان از نظر میزان مشارکت در انتخابات استان رتبه سوم  را کسب کرد.
 
این مسئول تصریح کرد: از همه کاندیداهای شوراهای اسلامی که با حضور خود، شور و زیبایی خاصی را در شهرستان ایجاد کردند، سپاسگزارم.
 
شادمان با اشاره به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان نور افزود: سید ابراهیم رئیسی ۴۰ هزار و ۲۷۳، عبدالناصر همتی۸ هزار و ۳۱۶، محسن رضایی ۴هزارو ۹۰۰، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۲هزارو ۶۹۰ رأی مردم شهرستان نور را به خود اختصاص دادند.
 
وی در خصوص حوزه انتخابات شوراهای اسلامی پنج شهر شهرستان نور خاطرنشان کرد: در شهر نور فرشاد اسدی، رسول شیخی، ابراهیم محسنی، رستم عبدی و معین صادقی اعضای اصلی و فرنام فخاری، مصطفی تقوایی و مسعود یوسفی به عنوان علی البدل شورای اسلامی شهر نور انتخاب شدند.
 
فرماندار نور افزود: در شهر ایزدشهر رضا حسین زاده،حسین غلامی، سید مرتضی حسینی، فرشید زاغ پشت، سیف الله هاشمی به عنوان اعضای اصلی و سمیه حسین زاده، قاسم حسین پور و گلناز اقبالی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر ایزدشهر انتخاب شدند.
 
این مسئول اظهارکرد: در شهر بلد سید سعید حسینی،عباس عماد، مجتبی حسین پور، حامد کیانی، مهدی سپهری، اعضای اصلی و علی اکبر احمدیان، مجتبی اسدی و مصطفی شعبان‌زاده به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر بلده از سوی مردم شهر بلده انتخاب شدند.
 
شادمان خاطرنشان کرد: در شهر چمستان غلامرضا توکلی، اسماعیل توکلی، حسن میثاقی، زینب حسین‌زاده و صادق کیانی به عنوان اعضای اصلی و سید جواد حیدری، مرتضی قلی پور و سید علی موسوی به عنوان اعضای علی البدل توسط مردم چمستان انتخاب شدند.
 
 وی گفت: در شهر رویان محمدعلی رضایی، کامبخش سالاریان، حسین دیوسالار،مجید ترابی و مرتضی درویش به عنوان اعضای اصلی و فخری مازندرانی، محمدرضا بابایی و بیژن قاسمی به عنوان اعضای علی البدل از سوی مردم انتخاب شدند.
 
فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: از تمامی مردم در پنج شهر و روستاهای شهرستان نور در ۱۶۰ شعبه انتخاباتی شهرستان که با همدلی و حضور گرم و  پرشور خود اوراق زرینی را در تاریخ سیاسی و انتخاباتی به ثبت رساندند، سپاسگزارم.
 
این مسئول اظهار کرد: انتخابات بسیار شایسته و بالنده‌ای در شهرستان نور برگزار شد که از تمامی حوزه‌های اجرایی، شهر، بخش و کسانی که تلاش شبانه‌روزی برای اخذ آرا داشتند و همچنین نظارت در شوراهای اسلامی، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری و همه دست اندرکاران قدردانی می‌کنم و این انتخابات در شهرستان نور یکی از صحنه‌های مشعشع تاریخ این سرزمین خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم شهرستان نور در انتخابات عنوان اعضای علی البدل اعضای اصلی انتخاب شدند مردم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در نخستین نشست ستاد انتخابات استان خراسان رضوی (دور دوم) اظهار کرد: هیأت اجرایی و نظارت آمادگی کامل را برای مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت دارند.

فرماندار مشهد در خصوص کسانی که می‌توانند در این مرحله رأی دهند، گفت: در دور دوم کسانی می‌توانند رأی دهند که در مرحله اول در حوزه مشهد رأی دادند و یا در دوره قبل در هیچ شعبه‌ای رأی ندادند و یا رأی اولی‌هایی که در این بازه زمانی به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند رأی دهند.

وی با بیان اینکه هر شعبه سیار در طول روز حداکثر می‌تواند ۱۴ الی ۱۵ محل را رأی بگیرد، افزود: مد نظر ما این است شعبه‌های سیار به مناطقی که جمعیت بیشتری دارد بروند.

داوری تاکید کرد: تمام تلاش هیأت اجرایی این است که بتوانند انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت بالا برگزار کنند و صبح جمعه از ساعت ۵ صبح در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و ساعت ۸ شروع به رأی گیری خواهند کرد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله اول ۱۸۱۰ شعبه اخذ رأی داشتیم افزود: در این مرحله شعبی که نزدیک یکدیگر بوده‌اند و مشارکت آنها پایین‌تر بوده است ادغام کردیم و تعداد شعب در این مرحله به ۱۰۲۰ شعبه در مشهد کاهش یافته است.

وی گفت: در مرحله قبل تخلفاتی اعلام نشده است و نسبت به کسانی که اعتراض داشتند و این اعتراضات با گفت‌وگو حل شده و منجر به تشکیل پرونده نشده است.

داوری بیان کرد: در مرحله اول حدود ۷ درصد افزایش مشارکت داشتیم و ۱۷ درصد افزایش تعرفه داشته‌ایم که نشان دهنده افزایش تعداد واجدین شرایطمان بوده است.

فرماندار مشهد گفت: در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ حدود ۳۴ درصد مشارکت داشته‌ایم و این دوره ۴۰.۱۷ درصد، مشارکت داشته‌ایم.

وی در خصوص دلایل مشارکت بیشتر مردم بیان کرد: اول اینکه مردم بیشتر پای کار آمدند، همچنین در حوزه مشهد میزان رقابت بالا بود و ۴۸۹ نامزد انتخابات بودند، شعب اخذ رأی را ۲۰ درصد افزایش دادیم و تبلیغات خوبی برای جانشانی شعب اخذ رأی کرده بودیم.

داوری ادامه داد: بومی سازی شعبه اخذ رأی و مردمی سازی کردیم و این اعتماد مردم را بیشتر کرده بود.

فرماندار مشهد گفت: خیابان انتخاب را ایجاد کردیم و این طرح ما کشوری شد و از شهرداران کمک گرفتیم و همه اینها باعث شد که مشارکت مردم و اعتماد مردم بیشتر باشد.

کد خبر 6096993

دیگر خبرها

  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم