Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:53:34 GMT

بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۴۳۱۱

بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال تکذیب شد

خبرگزاری میزان – مسعود سلطانی‌فر که برای اهدای جام قهرمانی سوپرجام در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بود پیش از ترک استادیوم در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد وی با بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران مخالف است اظهار داشت: حاشیه درست نکنید (باخنده) لطفا دنبال زندگی خود بروید.

وی که با اصرار خبرنگاران مواجه شده بود در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت کی‌روش صحت دارد گفت: این ها شایعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود آقای عزیزی خادم هم می‌گوید شایعه است.

*وزیر ورزش و شهاب عزیزی خادم بعد از این اظهار نظر با یک خودرو با هم استادیوم را ترک کردند. بیشتر بخوانید: رضاییان: در جریان مذاکره با دایی نیستم/ هنوز موضوع اسکوچیچ به هیئت رییسه نیامده

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مجید جلالی رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال گفت: لیگ امسال فراز و نشیب زیاد داشت و دلیل آن وقفه‌ها بود. برخی بازی‌ها از نظر کیفی خوب است، اما این کیفیت در تمام تیم‌ها نیست و شما برای اولین بار است که می‌بینید فاصله تیم اول جدول با تیم هفتم و هشتم بیست امتیاز است و نشان می‌دهد تیم‌ها فاصله دارند. شما از تیم سوم که رد می‌شوید فاصله را حس می‌کنید. تیم‌ها بین سه تا چهار سطح است. این می‌تواند به دلیل بضاعت مالی آن‌ها باشد. چند تیم می‌توانند بازیکنان با کیفیت بگیرند و بقیه باید با دارایی خود بسازند.

وی در ادامه افزود: اگر دقت کنید وقتی پارسال آقای خمز آمد چقدر تبلیغ شد. یا مورایس. این‌ها مربیان خوبی هستند، ولی اینکه در لیگ ما موفق نمی‌شوند دلیلش این است که مربیان خوب خودمان هم نمی‌توانند روی یک ریتم جلو بروند. مربیان خوبی می‌آیند و یک دوره موفق هستند و بعد مثل بقیه می‌شوند. این به حوزه مربیگری ربطی ندارد. این وسط موضوعات دیگری هست که باید ردیابی کرد.

جلالی گفت: الان درباره قهرمانی حرف زدن مشکل است. یک لغزش و یک اشتباه می‌تواند قهرمان را تعیین کند. فعلا نمی‌توان پیش بینی کرد که چه می‌شود.

عضو ارشد فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم امید اظهار داشت: ما تمام تیم‌های خود گزینه هایم را آماده کردیم و منتظر جلسه هیات رئیسه هستیم که شاید ظرف هفت، هشت روز آینده برگزار شود.

درباره یحیی گل محمدی که گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید بود گفت: درباره ایشان هم باید جلسه هیات رئیسه برگزار شود. ایشان جزو گزینه‌ها قرار دارد. درباره موضوع حضور احتمالی آقای گل محمدی در تراکتور هم باید گفت خب هر مربی‌ای در این سطح پیشنهاداتی دارد و ما نباید انتظار داشته باشیم معطل ما شود. ما یک صحبت مثبت داشتیم و همه چیز به جلسه هیات رئیسه برمی گردد.

جلالی در پاسخ به این سوال که برنامه هایش به عنوان رییس بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران تا چه اندازه پیشرفت داشته است گفت: ما یک برنامه بلند مدت داریم که پیشرفت کرده و تا آخر خرداد ارائه می‌کنیم و تا پایان شهریور مصوب می‌کنیم. یک سری طرح برای لیگ‌های آینده داریم که هنوز وارد مرحله اجرا نشده است.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار داشت: این در حیطه کاری من نیست. از اول هم قرار شد تیم بزرگسالان فعلا از حیطه بخش ما خارج باشد.

جلالی که از گذشته با محمد مایلی کهن اتباط خوبی داشته است درباره این اظهار نظر وی که گفته است جلالی دیگر با شاه هم فالوده نمی‌خورد گفت: اتفاقا زنگ زدم و با ایشان تلفنی صحبت کردم. گفتم حاجی بیا یک فالوده با هم بخوریم.

وی درباره این موضوع که آیا قصد ندارد میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی میانجیگری کند گفت: من قبلا این کار را کرده بودم؛ البته در سال‌های قبل و بین افراد دیگر و خیلی بازخورد خوبی نداشت و سعی می‌کنم ورود نکنم وگرنه دوست دارم این کار بشود منتها اگر فایده‌ای داشته باشد.

کد خبر 847246 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران محمد مایلی‌ کهن یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس