Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل پاییز سال ۹۴ جسد مرد کارتن خواب به نام کریم در یکی از خیابان‌های جنوب تهران پیدا شد. پلیس وقتی جسد مرد کارتن خواب وی را پیدا کرد مشخص شد او در درگیری با چند مرد معتاد به قتل رسیده است. جسد مرد کارتن خواب با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌ها روشن شد کریم با یکی از دوستان معتادش به نام تورج اختلاف داشت و به دست وی کشته شده است. تلاش برای ردیابی متهم فراری آغاز شد، ولی پلیس به نتیجه مطلوب نرسید و نتوانست ردی از تورج به دست بیاورد.

همسر کریم به ماموران گفت: من سه سال قبل با همسرم آشنا و با او ازدواج کردم و حالا صاحب یک دختر دوساله هستم. ما زندگی خوبی داشتیم، اما کریم بار دیگر به دام اعتیاد افتاد و کارتن‌خواب شد. او من و دخترم را رها کرد و شب‌ها را در خیابان می‌مانند که پلیس جسد او را پیدا کرد.

کریم به من گفته بود قبلاً در دزفول همسر و دو فرزند داشته که آن‌ها را رها کرده و برای زندگی به تهران آمده است.

با اظهارات این زن ماموران پلیس به تحقیق در این رابطه پرداختند و پس از شش سال توانستند همسر و دختر و پسر خردسال کریم را که در دزفول زندگی می‌کردند شناسایی کنند.

پشت پرده مرگ مرد کارتن خواب در تهران

در حالی که با گذشت شش سال از این ماجرا پلییس ردی از قاتل مرد کارتون خواب به دست نیاورده بود پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و اولیای دم به شعبه دهم دادگاه احضار شدند.

در جلسه دادگاه فرزندان خردسال کریم برای نخستین بار یکدیگر را ملاقات کردند و مادران آن‌ها از طرف فرزندان خردسالشان تقاضا کردند تا دیه از صندوق بیت المال به آن‌ها پرداخت شود.

همسر اول کریم که از دزفول به تهران آمده بود گفت: من و کریم ۱۰ سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب یک دختر و پسر شدیم. اما کریم معتاد بود و کار درست و حسابی نداشت. به همین خاطر با هم اختلاف داشتیم تا اینکه او من و فرزندانم را رها کرد و دیگر به خانه باز نگشت. من از سرنوشت او اطلاعی نداشتم و حتی نمی‌دانستم به تهران آمده ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است. من در سال‌هایی که همسرم ناپدید شده بود فرزندانم را با سختی بزرگ کردم. حالا که قاتل همسرم پیدا نشده از طرف فرزندانم تقاضا دارم تا دیه از صندوق بیت المال به آن‌ها پرداخت شود.

همسر دوم کریم نیز گفت:من شغلی ندارم و به سختی زندگی دخترم را اداره می‌کنم. به همین خاطر تقاضا دارم تا دیه همسرم از صندوق بیت المال به دختر خردسالم پرداخت شود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث کارتن خواب مرد کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!