Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از پنج هزار و ۲۰۰ متر شبکه گاز طبیعی به شبکه سراسری گاز متصل شده است، گفت: با احتساب این میزان شبکه‌گذاری، بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در شهرها و بیش از هفت هزار و ۴۸ کیلومتر شبکه‌گذاری در روستاهای استان اردبیل اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال بیش از ۸۰۰ مشترک جدید گاز طبیعی به جمع مصرف کنندگان اضافه شدند که با احتساب این میزان مشترک جذب شده، تعداد کل مشترکان گاز طبیعی استان اردبیل از بدو تاسیس شرکت تا کنون به بیش از ۵۱۱ هزار مشترک رسید که از این تعداد بیش از ۳۷۴ هزار مشترک در شهرها و افزون بر ۱۳۷ هزار مشترک در روستاها از این خدمت برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به دشواری شبکه‌گذاری گاز طبیعی در مناطق صعب العبور افزود: کار در مناطق جنوبی استان به واسطه کوهستانی بودن و پراکندگی روستاها با دشواری‌هایی همراه است که هزینه و زمان اجرای طرح‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ به طوری که در برخی نقاط به منظور جابه‌جایی لوله‌های گاز از چهارپایان نیز کمک گرفته شد اما با همه این مسائل شبکه‌گذاری کماکان با همت و جدیت مسئولان و پیمانکاران به سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد گازرسانی به ۱۱۰ روستای دیگر خواهیم بود.

اسماعیلی ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۶ درصد است و تا پایان امسال نیز با بهره‌برداری از ۱۱۰ روستای دیگر همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز طبیعی شبکه گذاری گاز مناطق صعب العبور اردبیل استان اردبیل شبکه گذاری گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود