Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرد، واشنگتن برای مذاکره با کره شمالی درخصوص برنامه تسلیحات اتمی این کشور منزوی، آماده است، اما منتظر است تا نشانه‌ای "واضح‌تر" از سوی پیونگ‌یانگ دریافت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز جمعه تاکید کرد که کشورش باید برای مذاکره و مقابله با دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به شبکه ای‌بی‌سی نیوز گفت: زمان نشان خواهد داد. آنچه رئیس جمهور بایدن مطرح کرده این است که آمریکا آمادگی دارد تا در مذاکرات اساسی با کره شمالی برای رسیدگی به چالش برنامه اتمی پیونگ‌یانگ نسبت به هدف اصلی و نهایی خلع تسلیحات اتمی کامل شبه جزیره کره شرکت کند. ما منتظر نشانه‌ای واضح‌تر از سوی پیونگ‌یانگ هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ جایگزینی برای دیپلماسی با هدف پیشبرد خلع تسلیحات اتمی کامل شبه‌جزیره کره وجود ندارد.     

جو بایدن در ماه مه اعلام کرد، اگر کیم جونگ اون با خلع تسلیحات اتمی کامل موافقت کند، آماده است تا با وی دیدار کند. به گفته جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، واشنگتن در سیاستش نسبت به پیونگ‌یانگ تجدیدنظر کرده و دیگر به چانه‌زنی یا شکیبایی تکیه نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات آمریکا و کره شمالی تسلیحات اتمی پیونگ یانگ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • هوش مصنوعی ادوبی ویدیو‌های تار را ۸ برابر واضح‌تر می‌کند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات