Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@01:25:29 GMT

قدرشناس اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور هستیم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۴۷۱۰

قدرشناس اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری در پی حضور حماسی مردم استان در انتخابات پیام تشکری صادر کرد.

در این پیام آمده است:

"حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که درس مردم‌سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت کم نظیر در انتخابات پس از گذشت بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران میسر نمی‌گردید، مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت 4 سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است، این بار ضمن ایجاد فضای آزاد تبلیغات، نامزدهای محترم و هواداران ایشان مشارکت حداکثری را از هر گرایش سیاسی، قومیت، نژاد، زبان، مذهب در کنار آرامش و امنیت انتخاب فراهم آورد.

این اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، و به رهبر عزیزمان تبریک عرض میکنم و این پیروزی خجسته را به هم‌استانی‌های عزیزمان تبریک عرض نموده و به خاطر حضور پرشور و تاریخی در صحنه انتخابات تشکر می‌کنم.

همچنین ضمن عرض تبریک به رئیس جمهور منتخب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، امیدواریم برنامه و اهداف ایشان که تبدیل به مطالبه عمومی گردیده است، به بهترین نحو در خدمت پیشرفت و توسعه کشور و بهبود وضعیت مردم قرار گیرد.

در پایان یک بار دیگر ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در برگزاری پرشور انتخابات و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری، موفقیت دولت سیزدهم و آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم."

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی چهارمحال و بختیاری انتخابات مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان