Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:19:23 GMT

رفع مشکلات چندین ساله آب روستای «عین‌آباد»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۰۱۳

رفع مشکلات چندین ساله آب روستای «عین‌آباد»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید ناصر حسینی‌بیدار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش از یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی مشکلات عدیده‌ای در خصوص اصلاح خط انتقال روستای عین‌آباد وجود داشت اظهار کرد: این خط به دلیل مشکلات موجود ساکنین دو روستای عین‌آباد و ناکین با جمعیت یک‌هزار و ۴۰۰ نفر را دچار کمبود آب کرده بود که خوشبختانه با اصلاح خط انتقال، مشکل تامین و توزیع آب در روستاها برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که لوله پلی‌اتیلن این خط تحمل فشار بالا را ندارند و مکرر دچار شکستگی می‌شود گفت: خرداد ماه سال گذشته حدود ۳۸۰ متر از این خط توسط امور آبفای درگزین به صورت امانی تعویض شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان درگزین افزود: با ابلاغ صورت جلسه دفتر فنی شرکت، سه عدد شیر هوای جدید در نقاط مختلف نصب شد اما مشکلات همچنان پا برجا بود.

وی با بیان اینکه بهمن ماه سال گذشته تصمیم بر اصلاح ۵۰۰ متر دیگر از این خط  شد عنوان کرد: به همین منظور برآورد اولیه با مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تهیه شد اما با توجه به هزینه بالای آن، تصمیم بر آن شد که این بخش از کار به صورت امانی انجام شود.

حسینی‌بیدار بیان کرد: با تهیه لوله و تلاش همکاران ابفا، مشکلات ۱۰ ساله روستاهای عین‌آباد و ناکین مرتفع شد و ساکنان این دو روستا از خدمات مطلوب برخوردار شدند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: خط انتقال آب عین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی