Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها گفت: با هدف کاهش هزینه‌های خانواده های تحت تاثیر این بیماران و کمک به بخش بهداشت و درمان کشور، با وجود محدودیت منابع مالی این سازمان وبه جهت اهمیت مسئله بهداشت در کشور خصوصا در دوران بیماری منحوس کرونا شرایط خاص کشوربه جهت تحریم همه جانبه دشمنان پرداخت‌های زیربه دستگاه‌های اجرایی کشورانجام شد تا انشاالله شاهد ارائه خدمات شایسته و درخور به هموطنان عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱-وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت درمان بیماران خاص و صعل العلاج و کمک به مجمع خیرین سلامت، بیمارستان محکم و موسسه محک و بیماری اپیدمولایزیس بلوزاوسلیاک بنیاد بخشش شبکه ملی سرطان بنیاد خیرین پزشکی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

۲-وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اجرای سایر بخش‌های زیر بنایی مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ ۱۵۳۰ میلیارد تومان را دریافت کرد.

۳-سازمان بیمه سلامت کشور مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ ۳۵۲۰ میلیارد تومان را دریافت کرد.

حاجتی ضمن بیان این نکته که پرداخت‌های صورت گرفته با وجود منابع محدود سازمان از لحاظ میزان واریزی شرکت‌های تامین کننده منابع نقدی سازمان به دلیل جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان وتحریم همه جانبه ونیزتاثیر گذاربودن بیماری کرونا می‌باشد ابراز امیدواری کرد با تسریع در تامین منابع مالی سازمان هدفمندسازی از جانب شرکت‌های تامین کننده، با مدیریت صحیح منابع تکالیف قانونی خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه وزارت بهداشت پرستاران یارانه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳)»، موافقت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6092792 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان