Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:39:32 GMT

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۴۷۸

با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در ردیاب خودرو سنسورهای مختلفی همچون سنسور ضربه، سنسور حرکت و سنسور باز شدن درب خودرو وجود داشته که هریک وظیفه انتقال هشدار به صاحب دستگاه را دارند.

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که اگر سارق، ردیاب را غیرفعال کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و یا شاید این سوال به وجود آید با وجود ردیاب خودرو چگونه در زمان سرقت متوجه باز شدن درب ماشین خواهیم شد؟

کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب و کاربرد هر یک بیشتر آشنا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با ما همراه باشید.

آشنایی با هشدار دهنده ردیاب خودرو و نحوه کار آن

قبل از هر چیز ابتدا باید بگوییم ردیاب جی‌پی‌اس دستگاه سخت‌افزاری است که در وسیله‌ی نقلیه‌ی شما نصب می‌شود. این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتورسیکلت در ارتباط بوده و از این طریق امکان رصد و کنترل وسیله‌ی نقلیه را ایجاد می‌کند. ردیاب‌های جی‌پی‌اس وایزر تمامی قابلیت‌های مورد نیاز یک دزدگیر هوشمند را دارا بوده و می‌توانند نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان را به خوبی تأمین کنند.

این ابزار نوین فقط برای ردیابی و موقعیت‌یابی طراحی نشده است، بلکه کاربردها و قابلیت‌های گوناگونی را به صاحب ردیاب ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها هشدار دادن در موقعیت‌های مختلف و اضطراری است.

در ردیاب سنسورهای مختلفی تعبیه شده که هر یک با حس کردن موقعیت غیر عادی، خطر را از طریق پیامک به صاحب جی پی اس اعلام می‌کند. هر یک از سنسورها شامل موارد زیر می‌باشد:

سنسور ضربه

سنسور حرکت

سنسور باز شدن درب

سنسورها با دریافت مغایرت اطلاعاتی که برای آن‌ها از پیش تعیین شده، هشدارهای لازم را ارسال می‌کنند تا اقدامات ضروری بلافاصله انجام شود.

انواع هشدار دهنده دستگاه‌های ردیاب

جی پی اس (GPS) یک سیستم ناوبری ماهواره‌ای به صورت رایگان است که اطلاعات مکانی و همینطور زمانی گیرنده را در تمام شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از جهان فراهم می‌سازد. هدف اولیه از طراحی این سیستم ماهواره‌ای یا جی پی اس، برای اهداف نظامی بوده، اما به مرور زمان و از سال ۱۹۸۰ برای استفاده‌های غیر نظامی و نقشه برداری و همینطور کاربری‌های دیگری همچون تجاری و مدنی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

قبل از اینکه به معرفی انواع هشدار دهنده دستگاه‌های ردیاب بپردازیم، بهتر است بگوییم قیمت ردیاب ها با توجه به مدل و نوع کاربری آن متفاوت می‌باشد. همچنین قیمت جی پی اس در شرکت‌های مختلف نیز متفاوت می‌باشد. یکی از شرکت‌های تولید کننده ردیاب خودرو، مجموعه وایزر می‌باشد که قیمت ردیاب وایزر نیز با توجه به انواع آن که در همین شرکت تولید می‌شود و همینطور کاربردهای آن متفاوت می‌باشد.

در ادامه به انواع هشدار دهنده دستگاه ردیاب خودرو به صورت جزئی‌تر می‌پردازیم:

هشدار نسبت به ضربه و شوک

اگرچه ردیاب‌ها به صورت کاملاً مخفی نصب می‌شوند اما در صورتی که سارقین با گشتن خودرو متوجه وجود ردیاب شوند و بتوانند آن را جدا کنند، به دلیل تکان خوردن ردیاب، بلافاصله سنسور شوک عمل خواهد کرد و پیامکی مبنی بر جدا شدن ردیاب و وارد شدن ضربه به آن به شماره از پیش تعیین شده ارسال خواهد کرد.

ه شدار نسبت به موقعیت خودرو و یا شخص

از ویژگی‌های یک ردیاب خوب این است که این امکان را به شما می‌دهد تا با تعیین محدوده حرکتی، بتوانید از خروج خودرو یا فرد مجهز به ردیاب از محدوده تعیین شده اطلاع پیدا کنید. از کاربردهای این نوع ردیاب می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

زمانی که خودرو به سرقت رفته است و با خروج آن از محدوده حرکتی، صاحب خودرو بلافاصله متوجه خواهد شد.

زمانی که مدیریت ناوگان برای رانندگان مسیر مشخصی برای رسیدن به مقصد تعیین کرده است تا امنیت مسافران تأمین شود. سرویس مدارس، خودروهای حمل و نقل شهری و برون شهری از جمله خودروهایی هستند که از این ویژگی می‌توانند برخوردار شوند.

زمانی که فرد سالمند دچار اختلال حواس (مانند افراد مبتلا به آلزایمر) و یا کودکان از خانه خارج شده‌اند و از محدوده تعریف شده برای جی پی اس خارج شده اند.

با به وجود آمدن هر یک از موارد بالا، ردیاب سریعاً به شما پیامکی را ارسال کرده که موقعیت دقیق خودرو یا شخص را نمایش می‌دهد.

هشدار مصرف سوخت خودرو

یکی دیگر از کاربردی‌ترین سنسورها، سنسور مناسب برای ارزیابی و تعیین میزان سوخت وسیله نقلیه است. این سنسورها برای کنترل سوخت مصرفی ماشین به خصوص شرکت‌های حمل و نقل و توزیع کالا بسیار کاربردی است.

با نصب جی پی اس بر روی خودرو و به کمک سنسور سوخت آن، می‌توان در صورت افزایش مصرف سوخت مجاز با هشدار ارسالی ردیاب از موضوع مطلع شود. این کار به کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف بیش از حد سوخت کمک بسزایی می‌کند.

هشدار نسبت به تغییر دما و رطوبت

یکی از کاربردهای مهم سنسور تغییر دما و رطوبت، اعلام تغییر دما و رطوبت در خودروهای حمل مواد غذایی تازه و گوشت است که به کمک سنسور دستگاه انجام می‌شود.

در ردیاب‌ها امکان تعریف حداقل و حداکثر دما و رطوبت وجود دارد و زمانی که دما و رطوبت از این مقدار فراتر رفته یا کاهش یابد، هشداری اعلام خواهد شد تا از بروز مشکل جلوگیری شود. به کمک سنسور دما و رطوبت ردیاب می‌توان از سلامت مواد غذایی حین حمل اطمینان یافت.

هشدار در زمان اتمام شارژ باتری ردیاب

یکی دیگر از سنسورهای کاربردی در ردیاب‌های خودرو، اطلاع از اتمام باتری ردیاب می‌باشد. در زمان اتمام باتری ردیاب، بلافاصله این دستگاه به شماره‌ای که از قبل برای آن تعریف کرده اید، پیامکی حاوی هشدار اتمام باتری ردیاب برای شما ارسال می‌کند تا از وضعیت باتری دستگاه مطلع شوید.

ردیاب‌های سیمی نیز به باتری ماشین متصل هستند و در صورتی که باتری ماشین قطع شود، ردیاب به مدت ۴ الی ۱۲ ساعت از شارژ باتری داخلی خود استفاده می‌کند اما با قطع باتری خودرو بلافاصله هشداری به صاحب خودرو ارسال می‌کند.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید ردیاب خودرو با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشید، ما به شما ردیاب‌های (وایزر ( wizerco.com)) را پیشنهاد می‌دهیم.

مجموعه وایزر دارای محصولاتی با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی، دارای تیم پشتیبانی تمام وقت، تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقه، دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات، توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده، دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور می‌باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5240698

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم ردیاب سرقت خودرو کسب و کار کسب و کار تکنولوژی گروه خودروسازی سایپا خدمات مشاوره روانشناسی ایتالیا معرفی کتاب خدمات درمانی آتش نشانی دندانپزشکی قیمت خرده فروشی لوازم التحریر محیط کسب و کار ایران مشاوره حقوقی باتری ردیاب ردیاب خودرو دما و رطوبت ردیاب ها جی پی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید

تین نیوز

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: میزان تولید تراکتور در این گروه صنعتی نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲ برابر افزایش یافته و به ۱۵۰ دستگاه در روز رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی وحیدزاده خاطرنشان کرد: تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ روزانه حدود ۸۰ دستگاه تراکتور در این گروه صنعتی تولید می شد .

وحیدزاده با بیان اینکه برنامه امسال این شرکت، تولید ۴۲ هزار دستگاه تراکتور است، اظهار کرد: بیشترین عامل جهش تولید در این گروه صنعتی، اتکا به نیروهای داخلی، شرکت های دانش بنیان و نیروهای مجموعه است.

وی گفت: تولید سالانه تراکتور در این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه بود که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ به ۳۶ هزار دستگاه رسید و امسال به ۴۲ هزار دستگاه می رسد.

تولید سالانه تراکتور در این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه بود که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ به ۳۶ هزار دستگاه رسید و امسال به ۴۲ هزار دستگاه می رسد.

وحیدزاده ادامه داد: تراکتورسازی به عنوان نگین صنعت سنگین کشور می تواند محور تحول و توسعه صنعت باشد و به عنوان صنعت مادر، بقیه صنایع را نیز به دنبال خود بکشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این گروه صنعتی تولیدات و تکنولوژی خود را به بسیاری از شرکت های بزرگ قطعه سازی و کشورهای خارجی صادر می کند، یادآور شد: محصولات این گروه صنعتی در سایت های تبریز، ارومیه و سنندج تولید می شود و روز به روز علاوه بر افزایش کمیت آن ها، کیفیت تولیدات نیز ارتقا می یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: این شرکت هم اکنون برچسب انرژی محیط زیست به عنوان صنعت پاک در مصرف پایین انرژی و استاندارد کشورهای مختلف را اخذ کرده است تا امکان صادرات تولیدات این مجموعه به این کشورها که در حوزه استاندار بسیار سختگیر هستند، فراهم شود.

وحیدزاده، با اشاره به افق ۱۴۰۶ این گروه صنعتی افزود: رسیدن به جایگاه نخست تولید تراکتور در منطقه، سرآمد شدن در جاری سازی اقتصاد مقاومتی، توسعه جهشی کسب و کارهای جدید، رشد جهشی صادرات، کسب رتبه اول تولید موتورهای دیزلی در منطقه و کسب رتبه اول تولید قطعات چدنی از برنامه های این شرکت است.

وی اظهار کرد: بر اساس این برنامه، تلاش می شود میزان تولید تراکتور از ۴۲ هزار دستگاه در سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۶، انواع موتور از ۴۷ هزار و ۵۰۰ به ۶۹ هزار دستگاه، تولید قطعات ریخته از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار تن، تولید انواع بکهولودر از ۷۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و انواع کامیون از ۸۲۰ به ۲ هزار دستگاه برسد.

میزان تولید تراکتور از ۴۲ هزار دستگاه در سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۶، انواع موتور از ۴۷ هزار و ۵۰۰ به ۶۹ هزار دستگاه، تولید قطعات ریخته از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار تن، تولید انواع بکهولودر از ۷۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و انواع کامیون از ۸۲۰ به ۲ هزار دستگاه می رسد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: بر این اساس، فروش قطعات یدکی این شرکت نیز از ۲۴ هزار میلیارد ریال در سال جاری به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال، انواع ادوات از ۱۲ هزار میلیارد ریال به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و انواع ابزار از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

وحیدزاده، تولید سالانه ۶۰۰ دستگاه لیفتراک، ۶۰۰ دستگاه مینی لودر، ۵۰۰ دستگاه کمباین، ۵۰۰ دستگاه ون و یک هزار و ۲۰۰ دستگاه ادوات پیشرفته را از برنامه های آتی این گروه صنعتی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کل تقاضا برای خرید تراکتور ۵۷ هزار نفر است، یادآور شد: کشاورزان بدون هیچ واسطه ای می توانند به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت این گروه صنعتی، بدون هیچ محدودیتی برای خرید تراکتور ثبت نام و از طریق این سایت تقاضای خود را تا آخرین مراحل خرید پیگیری کنند.

تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم