Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسن صمدنژاد با بیان اینکه با دستور قاطع دستگاه قضائی متعرضان به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در شهرستان‌های ممسنی و اقلید شناسایی و افراد متخلف در ممسنی دستگیر شدند، افزود: ضاربان مأمور منابع طبیعی شهرستان ممسنی که حین انجام وظیفه و عملیات اطفا حریق مورد حمله و هتاکی قرار گرفته و در پی این ضرب و شتم از ناحیه دست دچار جراحت شدید شده بود دستگیر و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص متعرض شدن به مأموران این اداره در اقلید، گفت: به دنبال وقوع آتش سوزی در منطقه سده شهرستان اقلید، مأموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل، به متخلفی که با آتش زدن اراضی ملی قصد تصرف آنها را داشت تذکر می‌دهند که فرد خاطی ضمن تمرد از قوانین، اقدام به ضرب و شتم مأموران و هتاکی نسبت به آنان می‌کند.

صمد نژاد با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای این متهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق تحقیقات قضائی فرد متخلف شناسایی شده است پیگیری‌های قضائی برای دستگیری او ادامه دارد.

او با قدردانی از حمایت دستگاه قضائی و ضمن بیان اینکه پرونده افراد خاطی به مرجع قضائی ارجاع شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی، مجازات سنگین قانونی در انتظار ضاربان مأموران منابع طبیعی و خاطیان و متعرضان به اراضی ملی است.

صمد نژاد خواستار مشارکت فعالانه گروه‌های مردمی طبیعت دوست در امر حفاظت از عرصه‌های طبیعی شد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گزارش تخریب آتش سوزی و تصرف اراضی ملی مراتب را به سامانه رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

کد خبر 5240766

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری منابع طبیعی فارس شیراز انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات سیدابراهیم رئیسی رای گیری انتخابات شورای شهر و روستا گرگان نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد 
  • برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در شهرستان دهلران
  • فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی اعلام کرد: افزایش تعرض به جنگلبانان در سال جاری
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج