Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@17:26:36 GMT

۱۵ تروریست الشباب در سومالی کشته شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۶۳۳

به گزارش مهر، منابع رسمی سومالی شامگاه یکشنبه گزارش دادند که ۱۵ تروریست گروهک الشباب توسط نیروهای ارتش در این کشور کشته شدند.

بر اساس این گزارش، ارتش سومالی با تأیید کشته شدن این ۱۵ تروریست، از تداوم تعقیب و پیگرد سایر تروریست‌های الشباب خبر داد.

این در حالی است که ارتش سومالی یک هفته پیش از این هم از کشته شدن دست کم ۵۰ نفر از عناصر گروه تروریستی الشباب خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، ارتش سومالی اعلام کرد که ۵۰ نفر از عناصر گروه تروریستی «الشباب» وابسته به القاعده را از پای درآورده است.

عملیات ارتش سومالی علیه الشباب در صورتی است که این کشور برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری طی ماه‌های آینده آماده می‌شود.

سومالی از زمان تأسیس گروهک الشباب در سال ۲۰۰۴ درگیر جنگ با این گروهک است که تعداد عناصر آن در سال ۲۰۱۴ میلادی بین ۷ تا ۹ هزار نفر برآورد شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ارتش سومالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری