Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رسمی فرمانداری و هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای شهر آبادان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پس از سه روز شمارش و تجمیع 60 هزار و 963 آرای ماخوذه در شعب اخذ رای شهر آبادان، راه یافتگان به ششمین دوره شورای شهر آبادان امروز دوشنبه 31 خرداد ماه جاری مشخص و اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا قاسم بغلانی با 6 هزار و 665 رای، جاسم ثامری با چهار هزار و 94 رای، سید شریف موسوی با سه هزار و 680 رای، محمد دریس با  سه هزار و 503 رای، حافظ دریس با سه هزار رای، مسعود لیراوی با دو هزار و 970 رای، کوثر حیاوی با دو هزار و 919 رای، عباس قیم با دو هزار و 908 رای و محسن خزاعل با دو هزار و 887 رای به عنوان اعضای اصلی این دوره انتخاب شدند.

همچنین حمید چهارلنگی با دو هزار و  810 رای، امین ثامرحسنی با دو هزار و 781 رای، بهنام جلیلیان با دو هزار و 713 رای، حمید زرینی با دو هزار و 704 رای، سید عدنان موسوی رابطی با دو هزار و 666 رای و علی ابودوله با دو هزار و 523 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای شهر آبادان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که روز گذشته نیز نتایج نهایی انتخابات و راه یافتگاه به شوراهای ششم شهر چوئبده و اروندکنار اعلام شده بود.(اینجا)

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی شهر شورای شهر برنا رای رای شهر آبادان دو هزار ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی