Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به فعالیت بخش مسافری این فرودگاه در کنار بخش پروازهای کارگو یکی از برنامه هایی که به صورت جدی از ۲ سال گذشته تاکنون در پیام در حال اجرایی شدن است، ارتقای الزامات ایکائو در این فرودگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به همین منظور یکی از فعالیت هایی که هم اکنون در فرودگاه بین المللی پیام در حال اجرایی شدن است ارتقای امنیت بخش مسافری و کارگو در این فرودگاه است، که برای تحقق هر چه بهتر این مهم به روز رسانی تجهیزات زمینی پیام در حال انجام است.

ثناگو مطلق ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۵ درصد تجهیزات زمینی بخش فرودگاهی پیام به روز رسانی شده و بنا داریم تا پایان سال جاری تمام تجهیزات در این بخش را اورهال کنیم.

وی  با بیان اینکه امروز پیام به یکی از بهترین فرودگاه های کشور از نظر زیر ساختی، تجهیزاتی و امنیتی تبدیل شده خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی پروازها در این فرودگاه ارتقاء و به روز رسانی روشنایی باند فرودگاه بوده که این طرح نیز به صورت کامل اجرایی شده است

 ثناگو مطلق بهسازی تجهیزات سوخت رسانی و آموزش نیروی انسانی برج مراقبت فرودگاه را از دیگر مواردی عنوان کرد که برای ارتقای سطح ایمنی پروازهای مسافری و کارگو در فرودگاه بین المللی پیام در حال اجرایی شدن هستند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

 فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها البرز فرودگاه پیام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز فرودگاه پیام سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز فرودگاه پیام فرودگاه پیام پیام در حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا