Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ویروس‌شناس با اشاره به برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس در انگلیس، گفت: افراد کمتر از ۱۸ سال می‌توانند از عاملان شیوع سویه دلتا باشند.

در بحبوحه برنامه دولت انگلیس برای واکسیناسیونِ تمامی افراد بالای ۱۸ سال در برابر بیماری کووید-۱۹، یک ویروس شناس برجسته این کشور هشدار داد که این امر می تواند از جانب دیگر، موجب تمرکز این بیماری در کودکان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر انگلیس شاهد افزایش مجدد موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ است که به اعتقاد بسیاری می تواند موج سوم بیماری در این کشور باشد.

همچنین طبق بررسی های انجام شده حدود ۹۹ درصد از مجموع موارد فعال بیماری مربوط به سویه دلتا (کروناویروس جهش یافته در هند) است.

این در حالیست که دولت انگلیس تلاش کرد تا بیشترین تعداد افراد را در کوتاهترین زمان ممکن در برابر کروناویروس واکسینه کند تا از بروز موج دیگری از بیماری جلوگیری نماید.

به گزارش هندوستان تایمز، درحالیکه مقامات انگلیسی بر ضرورت پوشش حداکثری واکسیناسیون در میان افراد بزرگسال به منظور جلوگیری از بروز موج دیگری از بیماری تاکید دارند، یک ویروس شناس از دانشگاه لستر زنگ هشدار را به صدا درآورد.

آمارهای جدید از بیماری کووید-۱۹ نشان می دهد که افراد زیر ۳۰ سال که به طور گسترده در برابر کروناویروس واکسینه نشده اند بیشتر به این ویروس آلوده می شوند و همچنین برنامه واکسیناسیون، ویروس را به سمت گروه سنی کمتر از ۱۸ سال و کودکان مدرسه ای سوق می دهد./ ایسنا 

این روزها جوانان کرونایی علائمی شبیه سرماخوردگی شدید دارند نسخه بهداشت جهانی برای کاهش خطر "سویه‌های جدید کرونا" قدرت سرایت کرونای هندی بیش از آن است که تصور می‌کنید هشدار فائوچی در مورد خطر شیوع کرونای هندی در امریکا میزان شیوع نسخه دلتا ویروس کرونا چقدر است؟ واکسن آسترازنکا حریف گونه دلتا ویروس کرونا ویروس جهش‌یافته دلتا اروپا را دوره کرد سرماخوردگی درمان کووید ۱۹   اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید            

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کووید ۱۹ ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید