Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:14:50 GMT

۵۹ موسسه قرآنی در لرستان فعال است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۲۷۹

۵۹ موسسه قرآنی در لرستان فعال است

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته اطلاع رسانی و تبلیغ اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۶۰ هیات ثبت شده، سه هزار و ۶۰۰ مداح، ۸۸ کانون فرهنگی و تبلیغی، ۱۲ انجمن اسلامی و ۶۳ گروه جهادی و تبلیغی نیز در این استان فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  همگام با گام دوم انقلاب ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی حداکثری به جامعه در دستور کار قرار دارد و این سازمان برای رسیدن به قله اسلام ناب در صحنه انقلاب، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه از تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی توسط فعالان این حوزه حمایت خواهیم کرد گفت: باید برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب، در مسیر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حرکت کرد و در هر اقدامی خود را سهیم دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: سال گذشته چندین عملیات موفق با فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی استان شامل عملیات محرم، حاج قاسم سلیمانی، فاطمیه، فصل بندگی ویژه ماه مبارک رمضان و گفتمان سازی انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت و اکنون هم فعالیت "محرمی" آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین ده‌ها مبلغ ویژه انتخابات در قالب گروه‌های جهادی برای ترغیب به مشارکت مردم در انتخابات به مناطق دوردست اعزام شدند و یک اتوبوس انتخاباتی در شهرستان دورود نیز راه‌اندازی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۹۹۹ نفر در شبکه امامت ( امام روستا، امام محله، امام پایگاه اجتماعی) این استان فعالیت می‌کنند و ۵۰۰ نفر مبلغ و مبلغه در فضای مجازی فعالیت فرهنگی انجام می دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان اینکه سال گذشته تبلیغی ( از بتدای تیرماه ) بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان متضرر از کرونا توزیع شده است افزود: تجلیل از خادمان عرصه تبلیغ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش روز تبلیغ و تجلیل از خانواده شهیدان از جمله برنامه‌های فرهنگی هفته تبلیغ در لرستان است.

برچسب‌ها قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی لرستان قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی لرستان فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟