Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:12:50 GMT

ظریف امروز با رئیسی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۳۶۴

ظریف امروز با رئیسی دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا ، سعید خطیب زاده در نشست خبری این هفته خود همچنین برای رییس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد و گفت : برای ایشان بهترین آرزوها را دارم.

تبریک ۴۵ مقام خارجی به رئیسی تاکنون

وی گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۴۵ نفر از مقامات ارشد کشورهای مختلف پیام های تبریک خطاب به رییس جمهور منتخب ارسال کردند که ۲۴ نفر آنها رییس جمهور ، نخست وزیر و رییس دولت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ نفر آنها رییس پارلمان هستند و بقیه از شخصیت های ارشد سیاسی و ارسال این پیام ها طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

بعید نیست که دور آینده مذاکرات وین ، دور پایانی باشد

خطیب زاده در بخش دیگری از این نشست گفت : هیچ بعید نیست که دور آینده مذاکرات وین ، دور پایانی باشد. آنچه که در مورد مذاکرات وین باقی مانده است بیشتر از آن که احتیاج به مذاکره داشته باشد احتیاج به اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی تمامی طرف ها دارد و اگر تصمیمات سیاسی گرفته شود ، می توانیم امیدوارم باشیم که دور آینده مذاکرات ، دور پایانی باشد.

کمیته بررسی و تطبیق متن توافق وین با حضور نمایندگانی از دولت ، مجلس و شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است

خطیب زاده در پاسخ به سوالی تأیید کرد که کمیته بررسی و تطبیق متن توافق وین با حضور نمایندگانی از دولت ، مجلس و شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است.

وی افزود : قبل از سفر آقای عراقچی این کمیته یک بارجلسه تشکیل داده است و بعد از بازگشت آقای عراقچی به تهران نیز تشکیل جلسه خواهد داد.

ظریف امروز به دعوت رییسی به دیدار رییس‌جمهور منتخب رفت

خطیب زاده خبر داد : امروز صبح آقای ظریف به دعوت آقای رییسی به دیدار رییس جمهور منتخب رفتند و گفت‌وگوهای خوبی در حوزه برجام و سیاست خارجی انجام شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی سعید خطیب زاده محمد جواد ظریف سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد