Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس الجبوری» رئیس مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» عراق گفت:«دوران ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی و دولت جدید، روی مناسبات خوب با عراق و کشورهای همجوار و منطقه بازتاب خواهد داشت». - اخبار بین الملل -

دکتر «عباس الجبوری» رئیس مرکز رسانه ای و مطالعات راهبردی «رفد» عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بغداد گفت که دوره ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی و دولت جدید بر روابط خوب با عراق و کشورهای همسایه و منطقه انعکاس خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیاری از قدرت‌های استکباری به شکست این انتخابات دلخوش کرده بودند اما پایداری ملت ایران و جانفشانی و توان آن بود که رقم زننده اوضاع بود.

وی تاکید کرد: مردم ایران با حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب دموکراتیک حرف خود را زدند. صندوق‌ها تا ساعت دو بعد از نیمه شب پس از تمدید مهلت رای گیری باز ماند.

الجبوری تاکید کرد: پیروزی سید ابراهیم رئیسی به میزان 62 درصد گواه و دلیل بزرگی بر موفقیت تجربه دموکراسی است و به نظر من امروز چشم انداز جدیدی در منطقه گشوده خواهد شد.

مدیر مرکز مطالعات الاتحاد عراق: برگزاری انتخابات با مشارکت بالای مردمی پیروزی بزرگی برای ایران بود

 

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی حقوقدان است و شخصیتی نافذ و قوی دارد و توان رهبری ایران در مرحله آتی به شکل درست را دارد. این دولت جدید و رئیس جمهوری جدید بر روابط خوب جمهوری اسلامی ایران با عراق و روابط خوب با کشورهای همسایه و منطقه تاثیر و انعکاس دارد و افق‌هایی را به سوی اقتصاد جدید و عبور از مشکلات اقتصادی در داخل ایران خواهد گشود.

وی تاکید کرد: برای برادران و دوستان و عزیزانمان ملت ایران آرزوی موفقیت داریم و این دلیلی بر پیروزی دیگر اراده ایران در مقابله با چالشها پس از تحریم‌های ظالمانه  است و این خللی در عزم راسخ ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران حضور پیدا کرد و به شکل دموکراتیک مشارکت داشت و انتخاب خود را داشت.

الجبوری ضمن تبریک به ملت ایران و سید ابراهیم رئیسی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به ملت عزیز ایران موفقیت در این انتخابات بزرگ و مهم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم. در عین حال به نام مرکز «الرفد» و اعضای این مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی به سید ابراهیم رئیسی پیروزی‌اش در این انتخابات را تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد سید ابراهیم رئیسی مرکز رسانه ای ریاست جمهوری ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال