Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:43:59 GMT

نخستین محموله واکسن «کوو برکت» به کرمانشاه رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۳۷۹

نخستین محموله واکسن «کوو برکت» به کرمانشاه رسید

کرمانشاه- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ورود نخستین محموله واکسن کوو برکت به این استان خبر داد و گفت: ۲ هزار دُز واکسن برکت وارد استان شده است.

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار واکسیناسیون استان، اظهار داشت: مدتی است ما در انتظار رسیدن واکسن هستیم  و تاخیر در تزریق دُز دوم به وجود آمد، البته این تاخیر مشکلی را پیش نمی‌آورد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۴ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا وارد استان کرمانشاه شده و واکسیناسیون از صبح امروز با فراخوان تزریق دوز دوم در سراسر استان آغاز شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: همکاران مراقب سلامت در مراکز و پایگاه از طریق پیامک براساس اولویت افرادی که پیش‌تر از دیگران واکسن تزریق کرده‌اند اطلاع‌رسانی می‌کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به تقویت زیرساخت‌ها و راه‌اندازی مراکز تجمیعی خیلی خوب، در اسرع وقت دُز دوم هم تزریق می‌شود.

محمدی در ادامه از ورود نخستین محموله واکسن کوو برکت به کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲ هزار دُز واکسن برکت وارد استان شده است.

وی در توضیح تفاوت بین نوع واکسن، اضافه کرد: بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است و تزریق واکسن براساس محموله‌های است که وزارت بهداشت تحویل استان می‌دهد، در حال حاضر امکان انتخاب برای متقاضیان وجود ندارد.

وی با اشاره به عوارضی پس از تزریق واکسن، ادامه داد: تاکنون در استان کرمانشاه مرگ و یا حتی عوارض جدی مربوط به تزریق واکسن کرونا نداشته‌ایم، هر نوع واکسنی تزریق شود عوارضی در پی دارد به شایعات دامن نزنند و ۷۰ سال به بالاهایی که هنوز واکسن تزریق نکرده‌اند، مراجعه کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسن کوو برکت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد