Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید با سرعت ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت زابل در شمال استان را درنوردید. - اخبار استانها -

محمود دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درزاهدان اظهار داشت: وزش باد شدید با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت زابل در شمال استان را درنوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزش این باد شدید موجب خیزش گرد و خاک و کاهش شعاع دید افقی به 1500 متر در محدود فرودگاه این شهر شده است.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی استان  سیستان  و بلوچستان افزود: در زهک از دیگر شهرهای شمال استان نیز بیشینه سرعت وزش باد به حدود 76 کیلومتر بر ساعت رسید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی در محدوده اداره هواشناسی این شهر را به 1500 متر کاهش داد.

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 10 برابر حد مجاز رسیدتوصیه های هواشناسی کشاورزی برای روزهای آینده/ در کشت پنبه تسریع شودهواشناسی ایران 1400/03/31| پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی استان‌ها

وی ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی همچنان وزش بادهای شدید 120 روزه و گرد و خاک در شمال استان ادامه دارد. پیش‌بینی می‌شود روز سه شنبه قدری از شدت وزش باد در شمال استان کاسته شود اما مجدد از چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک در این نواحی تشدید می‌شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی استان  سیستان  و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این مدت در مناطق مرکزی و غرب استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود.

انهای پام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد سیستان و بلوچستان شمال استان گرد و خاک باد شدید وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: جاری شدن سیلاب در شهر مدینه عربستان

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229167 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه+ فیلم
  • فیلم/ سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان