Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تک کرانچ؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام سرانجام بخش تبلیغاتی Reels را به این پلتفرم اضافه کرد. این بخش جدید با الهام گرفتن از تیک تاک طراحی و راه اندازی شده و از امروز در دسترس همه کاربران این شبکه در هر کجای دنیا قرار گرفته و میزبان تبلیغات آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تبلیغات شبیه به ویدئو‌های معمولی هستند و با زمانی حداکثر ۳۰ ثانیه بین ویدئو‌های عادی پخش می‌شوند.

بیشتر بخوانید

عرضه دو دسترسی جدید در live videos و Reels برای حساب های تجاری اینستاگرام تبلیغات Reels در دسترس همه کاربران

این تبلیغات که از امروز به کاربران نشان داده می‌شود برچسب کوچکی با عنوان Sponsored دارد که در پایین این سرویس تبلیغاتی نوشته می‌شود. اینستاگرام، تبلیغات Reels را از ابتدای ماه آوریل در کشور‌های استرالیا، برزیل، آلمان و هند راه اندازی کرد. فیسبوک با این اقدام، برنامه‌ای جدی برای تبلیغات پیش گرفته و علاوه بر این قابلیت، تا چند روز آینده این تبلیغات را در برنامه‌های آکیلس کوئست هم نمایش خواهد داد.

اینستاگرام هنوز اعلام نکرده که تعداد نمایش هرکدام از این تبلیغات برای هر کاربر چه تعداد خواهد بود. ظاهرا این قابلیت براساس نحوه استفاده کاربر از اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که چه تعدا تبلیغات را به او نمایش دهد. این شبکه اجتماعی وعده داده که به بررسی بازخورد کاربران نسبت به تبلیغات Reels هم می‌پردازد و عملکرد تجاری این تبلیغات را نیز ارزیابی می‌کند.

این تبلیغات هم مانند سایر محصولات تبلیغ شده در اینستاگرام با مزایده راه اندازی شد. تاکنون اطلاعاتی درباره اثرگذاری این نوع تبلیغات در مرحله آزمایشی ارائه نشده است. این شرکت هنوز هیچ قالبی در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا آن‌ها بتوانند کار با این سیستم را شروع کنند و تبلیغی را برای نمایش بسازند. شاید این شرکت احتمال داده که همه سیستم‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی از مدت‌ها قبل ابزار‌های لازم برای ایجاد تبلیغات به صورت عمودی را داشته یا فراهم کرده اند.

سرویس تبلیغات Reels تابستان سال گذشته شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون آماری درباره عملکرد این سرویس منتشر نشده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفته بود که این سرویس در حال رشد است، اما هنوز ما رضایت کافی از آن را نداریم. تبلیغات Reels اکنون در بیش از ۸۰ کشور در دسترس کاربران اینستاگرام قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام تبلیغات Reels

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید

بهرام رادان اخیرا تصویری جدید از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

بهرام رادان در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟