Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل خرم مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی دام اظهار کرد: مقدمات خرید تضمینی دام از دامدار شروع شده که با توجه به مباحث استان‌ها پیش بینی کرده‌ایم که خرید هر چه سریع‌تر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم اکنون در استان فارس مقدمات خرید به تعداد محدود انجام شده و پشتیبانی امور دام دلیل تاخیر در خرید را ظرفیت محدود کشتارگاهی استان‌ها اعلام کرده است.

خرم قیمت کنونی هر کیلو بره در بازار را ۵۳ تا ۵۸ هزار تومان، میش را ۲۷ تا ۳۴ هزار تومان و بزغاله را ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایر دامداران متحرک ادامه داد: با اتخاذ تدابیر وزارت جهاد برای تامین دام پیش بینی می‌شود که ۳۰۰ هزار تن از گوشت مورد نیاز کشور توسط جامعه عشایر تامین شود.

این مقام‌مسئول در پایان با اشاره به تاثیر خشکسالی در تامین نهاده‌های دامی تصریح کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش ظرفیت مراتع در صورت تامین صد درصد نهاده‌های دامی هم قیمت تمام شده بالا می‌رود‌.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید تضمینی دام قیمت دام قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد

به گزارش همشهری آنلاین، مقام‌های آگاه مدعی شده‌اند غیرنظامیانی که در این شهر واقع در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه پناه گرفته‌اند به یک منطقه امن ساحلی به نام «المواسی»، شهر خانیونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل خواهند شد.

مطابق این ادعا، اسرائیل برای انجام این حمله اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده است.

کد خبر 847081 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز