Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر حسینی‌پور می‌گوید: در حوزه ادبیات یک اتاق فکر بیرون از مجلس تشکیل خواهم داد و همان طرح‌ها و برنامه‌هایی که قرار است در مجلس پیگیری شود را از طریق این اتاق فکر بررسی خواهیم کرد و دوستانی که در این جمع حضور دارند راهبردها را به من پیشنهاد می‌دهند و به عنوان یک نماینده در مجلس آن را پیگیری می‌کنم که قطعاً می‌تواند اثربخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، سید ناصر حسینی‌پور که نامی آشنا در حوزه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس است، در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم، به عنوان منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از سوی مردم برگزیده شد. وی از یادگاران دوران دفاع مقدس و نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» است؛ او که حالا به نمایندگی از مردم شهرش به مجلس راه پیدا کرده می‌گوید با فرصت خوبی برای حمایت از ادبیات به ویژه ادبیات دفاع مقدس روبه‌روست که در کنار حل و فصل دغدغه‌های مردم باید به آن نیز به جد پرداخته شود.

حسینی‌پور جانشین غلامرضا تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت است که با رأی منفی نمایندگان مجلس به اعتبارنامه‌اش در دوره اخیر روبه‌رو شد. وی از نیروهای سرشناس جریان انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد و برادر سیدقدرت‌الله حسینی نماینده دوره هشتم مجلس از همین حوزه انتخابیه است.

وی در واکنش به حضورش به عنوان یک نویسنده در مجلس و پیگیری برنامه‌های خود می‌گوید: به عنوان کسی که یک کتاب خودنوشت دارد و توانسته تقدیر و تقریظ مقام معظم رهبری را بدست بیاورد این را عنوان می‌کنم که توانسته‌ام سیل عظیم کتابخوانان را در کشور با خود همراه کنم، این کتاب ترجمه شود و نهایتاً در حوزه ادبیات بازداشتگاهی که همان ادبیات بدون مرز است این میل و انگیزه را در افراد دیگری هم به وجود بیاورم تا آنها هم بنویسند. ضمن این که بسیاری از کتاب‌هایی که امروز در حوزه ادبیات مقاومت منتشر شدند پس از کتاب من به رشته تحریر درآمدند.

حسینی‌پور ادامه می‌دهد: به عنوان کسی که نویسنده است و با این حوزه در کشور نام گرفته و دیده شده معتقدم جای حمایت از ادبیات مقاومت، جایگاه کتاب، انتشارات و ناشرانی‌ که در حوزه ترویج و بسط فرهنگ دفاع مقدس فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند در کشور اثرگذار باشند بسیار خالی است و بار این را مظلومیت را باید خودم به دوش بکشم. زیرا نمایندگان دچار روزمرگی‌های کمیسیون‌های مربوط به حوزه انتخابیه خودشان هستند و ممکن است از دیگر الویت بندی‌هایشان غافل شوند.

وی با ابزار امیدواری در حمایت از ادبیات و ادبیات مقاومت، حوزه نشر و ترویج کتاب ادامه داد: من به عنوان نماینده‌ای که مورد لطف و عنایت مردم است، این موارد را پیگیری خواهم کرد و تمام سعی‌ام بر این است به این بحث الویت داده شود و دیدگاه همکاران خود را به این سمت معطوف می‌کنم و در کمیسیون‌های مختلف و با ارتباطاتی که وجود دارد کاری کنم که این حوزه بهتر دیده شود.

این نویسنده با اشاره به برنامه‌های خود می‌گوید: در حوزه ادبیات یک اتاق فکر بیرون از مجلس تشکیل خواهم داد و همان طرح‌ها و برنامه‌هایی را که قرار است در مجلس پیگیری شود، از طریق این اتاق فکر بررسی خواهیم کرد و دوستانی که در این جمع حضور دارند راهبردها را به من پیشنهاد می‌دهند و به عنوان یک نماینده در مجلس آن را پیگیری می‌کنم که قطعاً می‌تواند اثربخش باشد و به نتیجه برسد.

به گفته حسینی‌پور؛ مقام معظم رهبری بر اهمیت ادبیات مقاومت، سبک زندگی و مدیریت جهادی تاکید بسیار دارند و یکی از نسخه‌های عملی مدیریت جهادی بهره‌گیری از ادبیات مقاومت است که می‌توان این مدیریت را از دل خاطرات بیرون آورد و میدانی کرد تا دیروز و امروز را به هم متصل کنیم و به نظرم در دوران حکمرانی آقای رییسی این مهم عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتاب پایی که جا ماند انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم نماینده گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون اتاق فکر حوزه ادبیات ادبیات مقاومت دفاع مقدس حسینی پور اتاق فکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی

علیرضا قیطاسی در نشستی با حضور کارکنان معاونت حقوقی و وصول مطالبات این بانک، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده اثربخشی اصلاحات ساختاری در بخش حقوقی دانست. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست بررسی عملکرد معاونت حقوقی و وصول مطالبات، که با حضور معاون، روسای ادارات و کارکنان این معاونت برگزار شد، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده پیاده‌سازی درست ساختارها در بخش حقوقی، تقویت بدنه کارشناسی و مدیریتی این حوزه و همت جهادی کارکنان در تحقق اهداف دانست.

سرپرست بانک دی در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات گفت: حوزه حقوقی بانک یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در سال گذشته بود که نتیجه فعالیت‌های همکاران این معاونت در شاخص‌های عملیاتی بانک مشهود است.

قیطاسی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در سطوح مختلف، از بانک دی گفت: با حمایت‌های این عزیزان و برنامه‌ریزی و اهتمام جدی مدیران بانک، در سال گذشته علاوه بر رشد مناسب منابع در نظام بانکی، در واگذاری املاک مازاد، به‌ویژه املاک بزرگ مقیاس و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و وصول مطالبات غیرجاری عملکرد مناسبی رقم خورد.

سرپرست بانک دی در پایان تأکید کرد: در پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی باید از تمام ظرفیت‌های موجود و پتانسیل رؤسای شعب و مشاوران حقوقی استفاده کرد.

در ابتدای این نشست اسماعیل عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد بانک از اقدامات حوزه حقوقی به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: توجه ویژه مدیریت ارشد بانک به امور حقوقی و وصول مطالبات حاکی از اهمیت استراتژیک این حوزه در تحقق اهداف بانک است.

 وی افزود: در دو سال گذشته با یک برنامه منسجم و مستمر در حوزه‌های مختلف معاونت حقوقی و وصول مطالبات و تلاش همکاران این حوزه شاهد رشد و بهبود مناسبی در وصول مطالبات، پیگیری پرونده‌های دعاوی و حقوقی، برگزاری مزایده‌ها و بهبود تصویر برند بانک نزد مراجع بالادستی بودیم.

در ادامه این نشست مدیر امور وصول مطالبات و املاک تملیکی و رؤسای ادارت ذیل معاونت حقوقی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

همچنین مدیر امور بازرسی، طرح و برنامه، بین‌الملل و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف بانک پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی