Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت بارش‌ها و ذخایر سد‌های این استان گفت: امسال شهر و استان تهران در قسمت نارنجی قرار گرفته و تا به این لحظه وارد شرایط قرمز نشده‌ایم.

به‌گزارش برنا به نقل از  وزارت نیرو، "محمدرضا بختیاری" در این باره گفت: اولویت اول ما اخطار و سپس کاهش فشار است و با این حال بی‌توجهی به این هشدار‌ها قطع آب را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: به‌زودی در مناطق پرمصرف هم کاهش فشار آب را اعمال خواهیم کرد، ولی برنامه‌ای برای جیره‌بندی و سهمیه‌بندی آب تا این لحظه در استان تهران نداریم.
وی ادامه داد: امسال ما برنامه‌ای برای قطع یا نوبت‌بندی آب تا به امروز نداشته‌ایم و نخواهیم داشت، ولی وضعیت نگران‌کننده‌ای را در سد‌های استان تهران شاهد هستیم.
بختیاری در خصوص نوبت‌بندی آب در تهران تصریح کرد: امسال به لحاظ کاهش بارندگی در کشور سال ویژه‌ای است، در مقایسه با ۵۰ سال اخیر میزان بارش‌ها در سراسر کشور به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.
بختیاری اضافه کرد: میزان مصرف استاندارد معادل ۱۴ مترمکعب برابر با 14 هزار لیتر در ماه است که اگر این عدد بیش از چهار برابر افزایش پیدا کند، اخطار و قطعی آب را در پی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: سه وضعیت سبز، نارنجی و قرمز را برای تهران تعریف کرده‌ایم که سال گذشته به دلیل وضعیت مناسب بارش‌ها در قسمت سبز قرار داشتیم و وضعیت ذخایر سد‌ها خوب بود، اما امسال شهر و استان تهران در قسمت نارنجی قرار گرفته و تا به این لحظه وارد شرایط قرمز نشده‌ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شرکت آب و فاضلاب استان تهران استاندارد آب و فاضلاب استان تهران استاندارد شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو برنا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: هشدار نارنجی هواشناسی برای روز پنج‌شنبه در استان صادر شد.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز پنج‌شنبه در خراسان شمالی صادر شده است.

وی افزود: وزش باد شدید، رگبار باران، تگرگ و مه آلودگی از مخاطرات این سامانه است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد و بخش‌هایی از گرمه، جاجرم و بجنورد تحت تأثیر این سامانه خواهند بود.

هاشمی عنوان کرد: کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن رواناب و خسارت به سازه‌های موقت نیز تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 751684

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • فیلم| هشدار سطح نارنجی برای استان‌های شمالی
  • فیلم/ هشدار سطح نارنجی برای استان‌های شمالی
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم