Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامرضا نجفی گفت: هیچ پرونده تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان تشکیل نشد و هفت مورد از گزارشات تخلفات انتخاباتی که به ما رسید منتهی به ارشاد و انذار و تمهیدات پیشگیرانه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامرضا نجفی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: دستگاه قضایی باید بتواند اقدامات خود را در بستر رسانه به موقع به سمع و نظر مردم برساند و به سرعت تخلفات و جرائم را رصد و پایش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جرائم و تخلفات انتخاباتی را به مراجع قضایی ارسال کردیم که با ارشاد و انذار حل شد، اطلاع رسانی لازم را با جامعه هدف فرمانداری ها و شهروندان داشتیم که در نتیجه پرونده ای تشکیل نشد و همه در مرحله ارشاد رفع شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: اطلاع رسانی، تشریح و توضیح مفاد قانون، جرائم و مجازات های قانونی از طریق رسانه های جمعی با هدف ارتقا آگاهی های عمومی، کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم از مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هفت مورد از گزارشاتی که به ما رسید منتهی به ارشاد و انذار و تمهیدات پیشگیرانه شد.

نجفی عنوان کرد:  ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سه مقطع زمانی قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات رصد و پایش جرائم انتخاباتی را انجام داد که تبلیغات زودهنگام یا خارج از بازه زمانی تبلیغات یکی از مهم ترین موارد تخلفات بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تخلفات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم