Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی چمران امروز در برنامه تلویزیون صبح بخیر ایران در پاسخ به این پرسش که "به‌صورت غیررسمی اعلام شده است که لیست شورای ائتلاف ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش راه پیدا کرده‌ است، آیا این مسئله را تأیید می‌کنید یا خیر و برنامه‌هایتان برای مدیریت شهری در آینده چیست؟،" گفت: برنامه‌ریزی از مدت‌ها قبل انجام شده است و نخستین کار، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که از دوره قبل باقی مانده است؛ از جمله مترو و برخی از بزرگراه‌ها و سایر پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی که ناتمام مانده و در این دوره به اتمام نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه‌ای را با کمک دوستان آماده کرده‌ایم که این دوستان قبلاً در شورا بودند و تجربه کافی دارند همچنین ۱۱ نفر سابقه مدیریت شهری و ۱۷ یا ۱۸ سال در شهرداری خدمت کرده‌اند علاوه بر اینکه ۳ نفر از لیست شورای ائتلاف عضو ادوار گذشته شورا بوده‌اند (بنده، کاشانی و سروری) و تجربه شورایی در این زمینه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چمران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سگ گردانی در خیابان و پارک‌ها باعث بروز نگرانی برای شهروندان و برخی حوادث ناگوار شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهار کرد: متاسفانه ورود برخی افراد با سگ به پارک به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ باعث آزار شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه وجود این سگ‌ها در فضاهای عمومی حتی برای بزرگسالان هم رعب آور است، گفت: رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر کرج به سگ گردانی به عنوان یک ضد ارزش اشاره کرد و  یادآور شد: برخی پارک‌ها محلی برای خرید و فروش سگ شده است و صاحبان آنها هیچ چیز را رعایت نمی‌کنند و به حقوق دیگر شهروندانی که برای گذراندن اوقات فراغت به این فضاها آمده‌اند احترام نمی‌گذارند.

عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود تا شاهد بروز برخی حوادث ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه در پاسخ به اینکه وضعیت بودجه فرهنگی در دوره ششم شورا چطور بوده است، توضیح داد: در این دوره از شورا شاهد افزایش معنادار بودجه این حوزه در مقایسه با سایر دوره‌ها بودیم.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: در این دوره از شورا تعامل معناداری بین مدیریت شهری کرج با مراکز فرهنگی- هنری شهر برقرار شده که این روند ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • راند دوم