Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:40:43 GMT

الجزیره علی مبخوت را از دست نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۹۳۸

الجزیره علی مبخوت را از دست نمی‌دهد

مدیر تیم فوتبال الجزیره امارات با رد شایعه جدایی‌ مهاجم ملی‌پوش این تیم اعلام داشت درصدد تمدید قرارداد با او هستند.

 به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روزنامه البیان، حسین سهیل، مدیر تیم فوتبال الجزیره امارات با رد شایعه جدایی پیوستن علی مبخوت مهاجم گلزن و 30 ساله این تیم اعلام داشت او همچنان در فصل آینده در الجزیره خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: علی‌رغم اینکه رسانه‌های عربی در چند روز اخیر اخباری مبنی بر پیوستن او به یکی از تیم‌های حال حاضر در لیگ عربستان را منتشر کرده‌اند، باید بگوییم الجزیره هیچ‌گونه تمایلی برای از دست دادن این بازیکن باارزش خودش ندارد و او همچنان با همان شماره 7 خود به گلزنی و درخشش در باشگاه الجزیره ادامه خواهد داد.

 

 

 سهیل همچنین با اشاره به قرارداد علی مبخوت اظهار داشت: لازم به ذکر است قرارداد منعقد شده با علی مبخوت اواسط فصل آینده به پایان می‌رسد و این در حالی است که مدیریت باشگاه مشتاق است تا هر چه زودتر این قرارداد را تمدید کند که انتظار می‌رود با توجه به تمایل هر دو طرف، این تمدید در آینده نزدیک انجام شود.


گفتنی است علی مبخوت از سال 2009 در تیم فوتبال الجزیره حضور دارد و به‌غیراز این تیم لباس هیچ تیم دیگری را بر تن نکرده است و در طی این 12 سال حضورش در الجزیره در 227 بازی به میدان رفته و موفق به زدن 165 گل شده است.


ضمن آنکه او طی 92 بازی ملی 76 گل برای تیم ملی امارات به ثمر رسانده است که امور فوق‌العاده‌ای برای او محسوب می‌شود.

امارات الجزیره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات الجزیره علی مبخوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق سومین روز خود را با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان پشت سر میگذارد و درهم امارات اندکی کاهش یافت.

به گزارش جی پلاس، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان و ۱۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ریال عربستان با قیمت ۱۷ هزار و ۳۷۹ تومان در بازار امروز معامله شد.

قیمت دینار عراق و سایر ارز‌های مهم:

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳