Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان مانه و سملقان در نهمین روز از دهه کرامت، میزبان خادمان بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ خادمان آستان قدس رضوی در دومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید در خراسان شمالی در شهرستان مانه و سملقان حضور یافتند و عطر رضوی را در میان مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان هدیه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدام ابتدا طی نشستی صمیمانه با حجت الاسلام حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه عطر متبرک رضوی را برای وی و حاضرین در جلسه به ارمغان بردند و پس از آن نیز در منزل شهیدان عزیزالله  براتی و اسدالله براتی حضور یافتند و خانواده این دو برادر شهید را تکریم کردند.

 

حجت الاسلام حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه میلاد امام الرئوف، حضرت امام رضا (علیه السلام) و نیز تبریک حماسه آفرینی ملت، این دو مناسبت و اتفاق فرخنده را ستود و خداوند منان را شکر کرد.

 

 همچنین خدام ضمن دیدار با امام جمعه شهر قاضی، به دیدار خانواه های شهیدان والامقام «غلامرضا رحیمی»  و شهید علیزاده رفتند و پس از آن نیز به منزل «حسن رحمانی» از ایثارگران و جانبار 70 درصد جنگ تحمیلی رفتند.

 

بر این اساس حجت الاسلام احمد زاده، امام جمعه آشخانه دیگر زائر نفحات قدسی امام الرئوف شد و در این دیدار که با نشستی صمیمانه در دفتر وی همراه بود، به ارزش های ایام دهه کرامت و ضرورت ترویج فرهنگ رضوی اشاره کرد و این موضوع را مهم شمرد.

 

حجت الاسلام احمد زاده، همچنین به پیروزی مردم ایران در انتخابات روز جمعه 28 خرداد اشاره کرد و این مهم را تبریک گفت و ستودنی خواند.

 

در ادامه برنامه ها در شهر مانه و سملقان خدام رضوی با پرچم متبرک آستان متبرک رضوی به دیدار خانواده شهیدان والامقام «علی اسدی» و «حسینعلی صالحی» رفتند با عطر ناب رضوی بر دستان پدر شهید بوسه زدند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمان حرم امام رضا ع خادمان حرم رضوی پرچم رضوی مانه و سملقان حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود