Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به مناسبت پیروزی ملت غیور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: پیروزی ملت شریف ایران در عرصه حماسه 28 خرداد ماه، نشانه جمهوریت، هوشمندی، موقعیت شناسی مردمی بود که علیرقم فشار سنگین اقتصادی و امپراطوری رسانه ای توانسته، همبستگی ملی خود را به عرصه ظهور برسانند و به دشمنان این آب و خاک ثابت کنند هر آنچه که برای آن خون داده اند فدای تحریف‌ها، تخریب ها، دروغ‌ها، دوقطبی سازی ها، هراس افکنی ها نمی کنند و پای کار حرف رهبر و حق تعیین سرنوشت خود هستند  همچنین انتخابات خرداد 1400 ثابت کرد مسئولینی  که به توهم تحریم یا تعویق انتخابات را داشتند، رو سیاه مانده و سیلی محکمی خوردند و فهمیدند که ملاک حال فعلی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه چند توصیه به رئیس جمهور منتخب آینده نیز مطرح شده است: آقای  رئیس جمهور  بدانید که هر آینه پیروزی  از آن خداوند بوده و هر دستی فرای دست او محکوم به شکست است. رئیس جمهور منتخب حالا که اعتماد مردم  را به خود دیدید و بر مسند نشسته اید، مستضعفان جامعه را فراموش نکنید. ردای ریاست جمهوری ردای بلند و سنگینی است، لکن خدا را از یاد نبرید که قطعا دچار خسران عظیمی خواهید شد و سرنوشت روسای جمهور قبل دچار خواهید شد. رئیس جمهوری که با شعار فساد ستیزی بر سر کار می‌آید بار سنگینی بر دوش دارد و از هم اکنون باید مواظب خود و همراهانش باشد. همیشه به یاد داشته باشید مردم در چه شرایطی شما را برگزیدند و از شما چه انتظاراتی دارند، خود را اسیر سیاسی بازی ها و گروه گرایی‌ها نکنید.

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: هرگز فراموش نکنید در تصمیمات خود به جزء رضای خدا و انتفاع مردم، استماع بادمجان دور قابچی ها و محافظه کاران را در نظر نگیرید و با تاسی به گذشته خود، جهادی و انقلابی عمل کنید. حتما در چینش کابینه خود از جوانان، مومن حزب الهی استفاده و کلام رهبری را اجرا کنید.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: ما اعضای شورای تبیین مواضع و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تهران ضمن تبریک به شما و عنوان چشمان بیدار و صدای رسای ملت به رصد اقدامات و برنامه های شما نشسته ایم و از هرگونه مطالبه گری دست نمی کشیم و هم به عنوان بازوان پر توان در خدمت رسانی و کمک به دولت شما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. 

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1100237 برچسب‌ها انتخابات بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخابات بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای از سابقه فکر کردنش به خودکشی و رفتنش به سراغ روانپزشک صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید