Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:در شورای پنجم، منافع شهر بر هر چیزی ترجیح داده شد و در مقابل بدعهدی‌ها و پیمان شکنی برخی دم فرو بستیم تا روند توسعه ادامه داشته باشد و البته به برخی وعده‌ها نتوانستیم عمل کنیم که از مردم عذرخواهیم و در مجموع افتخار خادمی مردم را داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حال شورای شهر مشهد از بدعهدی‌ها بد است مثلا برخی مدیران کارآمد در این دوره حذف شدند اما از حقوق آنها دفاع نشد، عناصری که برای دست‌یابی به قدرت به هر کاری دست می‌زنند افراد قابل اعتمادی نیستند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حال این شورا اما به واسطه ارائه خدمات مناسب به شهروندان و توسعه شهر طی چهار سال گذشته خوب است زیرا شهر امام رضا (ع) را آبادتر کرده‌ایم و به صورت پاک و زیبا تحویل می‌دهیم.
حیدری افزود: طی فعالیت شورای پنجم، رویکرد انسان‌محوری در شهر با اجرای پروژه‌های مختلف، عملیاتی شد و پروژه‌های عمرانی بزرگی در سطح شهر اجرا شد و یا در حال اجراست و شهر مشهد بر مدار توسعه و سازندگی قرار دارد.
وی ضمن تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد:در دوره‌ای که ایشان مسوولیت تولیت حرم مطهر رضوی را عهده‌دار بود خیلی از مشکلات شهر با تعامل با آستان قدس رضوی و درایت ایشان حل شد.
حیدری افزود: امام هشتم امام گفت و گو و تعامل است و با تعامل، همه اتفاقات مثبت رقم می‌خورد.

هیچ یک از اعضای فعلی شورای شهر مشهد در انتخابات شوراها که روز ۲۸ خرداد ماه برگزار شد نتوانستند به شورای شهر مشهد در دوره ششم راه یابند.

برچسب‌ها مشهد سید ابراهیم رییسی آستان قدس رضوی محمدرضا حیدری انتخابات ریاست جمهوری شهر مشهد شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید ابراهیم رییسی آستان قدس رضوی مشهد سید ابراهیم رییسی آستان قدس رضوی محمدرضا حیدری انتخابات ریاست جمهوری شهر مشهد شورای اسلامی شهر مشهد شورای شهر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

مرتضی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تشکیل پارلمان محلی نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران در اداره شهر و حتی روستا به نظر مردم توجه ویژه ای شده است، گفت: شورای اسلامی شهر و روستا نماد مردم‌سالاری و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و روستا بوده و این نهاد و وظیفه اصلی آن در قانون اساسی که خدمت به مردم، توسعه و مشارکت مردمی در اداره کرد جامعه و مدیریت محسوب می‌شود تاکید شده است.

پیری با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل پیشین اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است.

کد خبر 749537

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است