Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:55:11 GMT

قمی‌ها در پرداخت صدقات در کشور اول شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۷۴۶۱

قمی‌ها در پرداخت صدقات در کشور اول شدند

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی کمیته امداد قم، اکبر میرشکار با قدردانی از مردم و خیران این شهر، افزود: سرانه مشارکت هر فرد قمی در سال ۹۹ در واریز صدقه را بیش از ۱۲۰ ریال بوده‌است.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط سخت اقتصادی مردم که به خاطر کرونا و تحریم به وجود آمده، درخواست‌های نیازمندان از کمیته امداد افزایش‌ یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان قمی درخواست کرد: بیش از گذشته کمیته امداد را در رسیدگی به نیازمندان یاری کنند.

به گفته میرشکار، استان‌های یزد و زنجان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم در پرداخت صدقه در کشور را به دست آوردند.

در حال حاضر حدود ۲۱ هزار و ۲۴۸ خانواده تحت پوشش کمیته امداد قم هستند؛ از میان خانواده‌های تحت پوشش، ۱۵ هزار و ۹۴۴ خانواده معادل ۷۰ درصد زن سرپرست خانوار هستند.

پنج‌هزار و ۱۲ خانواده به دلیل طلاق، پنج هزار و ۲۹۱ خانواده به دلیل از کارافتادگی، یک‌هزار و ۴۴۶ خانواده به دلیل بیماری صعب‌العلاج و لاعلاج و ۵۳۶ خانواده به دلیل زندانی بودن سرپرست از خدمات امداد بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها قم مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی قم مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی خانواده به دلیل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل