Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:05:21 GMT

جزئیات تزریق واکسن کرونا به رانندگان تاکسی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۷۹۰۵

جزئیات تزریق واکسن کرونا به رانندگان تاکسی

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران جزئیات آیین نامه اجرایی تزریق واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، روشنی با بیان اینکه پنجشنبه گذشته در مراسم افتتاح ایستگاه مترو که با حضور رئیس جمهور  به صورت آنلاین برگزار شد از وی درخواست کردیم که واکسن رانندگان حمل و نقل عمومی به ویژه رانندگان تاکسی را مورد توجه قرار دهند، گفت: رئیس جمهور نیز قول داد که این مهم به زودی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به قول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی برای نحوه تزریق واکسن به رانندگان تاکسی تهیه کردیم، ادامه داد: براین اساس اولویت تزریق واکسن با رانندگان فعالی است که پروانه کار دارند و مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه براساس سن ، سابقه بیماری و سابقه کار، واکسن به رانندگان تاکسی تعلق می گیرد، گفت: در حال حاضر بیش از یکصد هزار راننده تاکسی در  تهران فعال هستند که متاسفانه  بیش از ۴۵۰ نفر از آنها به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

روشنی افزود: اولویت با رانندگان فعال دارای پروانه است. چرا که برخی از رانندگان با این که پروانه فعالیتشان منقضی شده اما برای تمدید آن مراجعه نکردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رانندگان تاکسی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تزریق واکسن کرونا به رانندگان تاکسی واکسن رانندگان تاکسی رانندگان تاکسی تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض