Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال و مهاجم اسبق استقلال در بزنامه صبح و ورزش از حواشی اخیر تیم استقلال مطالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ محمد مومنی پیشکسوت فوتبال و مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی در ارتباط زنده با برنامه "صبح و ورزش" و در خصوص حواشی اخیر آبی پوشان گفت: در خاطرم نیست که در این چند دهه اخیر فوتبال، اعضای هیات مدیره اثرگذار باشند و همیشه استقلال و پرسپولیس قائل به فرد بودند و هیات مدیره صرفا جهت اجرای دستورات مقامات بالا دستی و ارتباط هر چه بهتر با وزارت ورزش و … می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازیکنان، عصای دست مربی هستند و به نظر من مسئولین استقلال در حال له کردن این تیم هستند و اجازه بزرگی کردن را به آنان نمی دهند. نقطه اتکای مربی بازیکنان است و آنان هم تمامی نقطه نظرات و درد و دل های خود را به سرمربی تیم بیان می کنند و زمانی که سرمربی از حرف های بازیکنان پرده برمی دارد، تازه مسئولین می بینند که یک باشگاهی هم وجود دارد و باید در مورد آن اظهار نظر کنند. من به مسئولین زحمتکش می گویم که این زحمات بی فایده است و تنها خاری در چشم هواداران است.

مهاجم اسبق استقلال در خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال و در پاسخ به این سوال که در ۴۸ساعت باقی مانده به بازی چرا باید سرمربی و مدیرعامل حاشیه سازی کنند، ادامه داد: شما نباید اجازه دهید که سرمربی به این نقطه برسد و حتی به سرمربی هم پاسخ دهید و نقش یک آدم خوب را بازی کنید. همه بازیکنان تیم نگران هستند و با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند ولی بخاطر هواداران در حال تمرین کردن هستند. باشگاه بزرگی مثل استقلال که از گروه قهرمانی خود بالا آمده بسیار زشت است که بگوید غذایی برای خوردن ندارد! اگر مدیرعامل نمی تواند تمهیدات لازم را فراهم کند چرا در باشگاه مانده است؟ ما می خواهیم در فوتبال وحدت ملی ایجاد نماییم و این حواشی باعث تفرقه بیشتر می شود.

گفتنی است صبح و ورزش را می توانید هر روز از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷:۱۰ صبح از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز بشنوید.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد مومنی استقلال تهران محمد مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است