Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:51:48 GMT

۱۱ نکته ای که در جلسه مشاوره کسب و کار به شما گفته می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۳۳۹

۱۱ نکته ای که در جلسه مشاوره کسب و کار به شما گفته می شود

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همواره مراحل اولیه شروع یک تجارت می‌تواند اندکی دلهره‌آور باشد. یکی از استراتژی‌هایی که می‌تواند از استرس شما به میزان چشمگیری بکاهد، دریافت مشاوره کسب و کار است. شما می‌توانید پس از دریافت چنین مشاوراتی خود را چندین گام از رقیبان و هم صنعت‌های خود جلو بیندازید. توصیه‌هایی که شما در طول این جلسات دریافت می‌کنید، می‌تواند به روند پیشرفت شما سرعت بیشتری ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید هیچ کس نمی‌تواند راه‌حلی تضمینی به منظور موفقیت ۱۰۰% پیش روی شما قرار دهد. مشاوره کسب و کار امری بسیار تخصصی و پیچیده است. افراد فعال در این حوزه دانش وسیعی در خصوص ارائه مشاوره به انواع کسب و کار دارند. مشاوره کسب و کار می‌تواند شما را در زمینه‌هایی همچون بررسی محیط رقابتی بازار، مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات و … راهنمایی کند. با توجه به اهمیتی که مشاوره کسب و کار در شروع یک تجارت دارد در ادامه این مقاله بیشتر با شما درباره آن صحبت خواهیم کرد.

۱۱ نکته مهم در مشاوره کسب و کار

اگر به تازگی به فکر راه‌اندازی یک کسب و کار افتادید، این بخش از مقاله را تا انتها بخوانید. ما اقدام به جمع‌آوری ۱۱ نکته مهمی کرده‌ایم که در اکثر جلسات مشاوره کسب و کار گفته می‌شود. با مطالعه این مطالب می‌توانید به صورت صد در صد رایگان تجارت خود را در مسیر رویاهای‌تان هدایت کنید.

۱. تعیین اهداف تجاری

اگر بدون هیچ‌گونه هدفی قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را دارید، بی‌شک با شکست مواجه خواهید شد. موفقیت تمامی کسب و کارهای بزرگ بر اساس پیشبرد اهداف اولیه آن‌ها میسر می‌شود. بهتر است قبل از شروع هرگونه فعالیت و برنامه‌ریزی اندکی زمان را صرف هدف‌گذاری برای کارتان کنید.

۲. تجارت خود را بشناسید

شما با داشتن تحلیلی استراتژیک در خصوص بازاری که می‌خواهید در آن فعالیت کنید، می‌توانید سریع‌تر پیشرفت نمائید. با شناخت صنعت و تجارت موردنظرتان در باقی مراحل کار هوشمندانه‌تر عمل خواهید می‌کنید.

۳. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

با توجه به آنلاین شدن اکثر کسب و کارها در عصر حاضر، دیگر فعالیت در فضای مجازی امری ضروری محسوب می‌شود. مشتریان به منظور کسب اطلاعات در خصوص تجارت شما ابتدا به شبکه‌های‌اجتماعی رجوع می‌کنند.

۴. شناخت رقبا

شما با بررسی مداوم رقبا و شناخت بهترین‌های صنعت خود می‌توانید ایده‌های زیادی کسب کنید. شما می‌توانید با بررسی رقبا از اطلاعات، شگردهای بازاریابی و خدمات مشابه آن‌ها مطلع شوید.

۵. مدیریت سرمایه

به منظور مدیریت سرمایه به شیوه‌ای صحیح بهره‌مندی از مشاوره کسب و کار می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. شما باید اهداف و ایده‌های خود را با میزان بودجه خود تطبیق دهید. مدیریت صحیح منابع می‌تواند موفقیت را برای یک شرکت تضمین کند.

۶. برقراری ارتباط صحیح با همکاران

در یک کسب و کار برقراری ارتباط صحیح با همکاران سبب پیش‌برد مقاصد به صورت بهینه‌تری می‌شود. توجه کنید که موفقیت یک تجارت بر اساس میزان توانایی‌های کارمندان آن سنجیده می‌شود.

۷. خطرات احتمالی را بسنجید

ریسک حساب شده می‌تواند همان عاملی باشد که شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهد. با این حال شما باید همواره از عواملی که ممکن است سبب سرنگون شدن تجارت شما شوند آگاه باشید.

۸. کیفیت به تنهایی کافی نیست

به منظور موفقیت، علاوه‌بر ارائه کیفیت بالا به مشتریان باید جذابیت و سهولت استفاده را نیز در نظر بگیرید. شما باید با ارائه خدمات مختلف و متنوع مشتریان را به خود پایبند کنید.

۹. منظم باشید

برنامه‌ریزی و انضباط اولین عواملی هستند که سبب موفقیت یک کسب و کار می‌شود. در طول جلسات مشاوره کسب و کار همواره روی برنامه‌ریزی تاکید ویژه‌ای می‌شود.

۱۰. خلاق باشید

تنها تمرکز روی کیفیت کالاها و خدمات کافی نیست. شما باید همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود تجارت و کسب و کار خود باشید. به دنبال ایده‌ها و رویکردهای متفاوت در صنعت خود بروید و آن‌ها را امتحان کنید.

۱۱. هوشیارانه رشد کنید

رشد سنجیده شده و با احتیاط می‌تواند موفقیت را میهمان همیشگی تجارت شما کند. ریسک بیش از حد می‌تواند تجارت شما را در عرض یک شب به ورطه نابودی بکشاند. برای جلوگیری از این مشکل روی روابط مؤثر با مشتری، کیفیت کالا و بازاریابی خود به خوبی کار کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5240978

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات مشاوره دفاتر کاریابی کسب و کار کسب و کار لوازم التحریر تکنولوژی گروه خودروسازی سایپا خدمات مشاوره روانشناسی معرفی کتاب ایتالیا خدمات درمانی آتش نشانی دندانپزشکی قیمت خرده فروشی محیط کسب و کار ایران سرگرمی مشاوره کسب و کار برنامه ریزی یک کسب و کار تجارت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند

محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره سیلاب ۲۴ ساعت گذشته در برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهم در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته به ویژه در روستای نوده تخلیه به موقع این روستا بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: اگر شب گذشته این روستا به موقع تخلیه نمی‌شد جان اعضای حدود ۷۰ خانوار در خطر بود که باید این نکته را مد نظر قرار داد.

آخوندی با اشاره به اینکه ۱۶ تیم امدادی هلال احمر خراسان جنوبی آماده کمک به سیل زدگان هستند، بیان کرد: ماشین آلات مورد نیاز نیز به منطقه آورده شده است و از ارتش و سپاه نیز به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که برخی از جوانان منطقه سیل زده امروز کنکور داشته‌اند که با کمک ارتش و با استفاده از ماشین آلان سنگین این عزیزان را به مراکز آزمون کنکور رسانده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نقطه اصلی سیل شهر حاجی آباد بوده است، گفت: روستاهایی چون محمد آباد، نوده، بمرود و کلاته نو تحت تأثیر سیلاب قرار گرفتند.

آخوندی با اشاره به اینکه باران همچنان ادامه دارد، گفت: نکته اصلی این است که تا فروکش نکردن باران‌های شدید نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی از خسارت‌ها داشته باشیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش مستمر امدادگران و توکل به خداوند سیلاب خسارت جانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: تمامی ادارات شهرستان زیرکوه به جز دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان زیرکوه تعطیل است.

کد خبر 6088267

دیگر خبرها

  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی