Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:50:35 GMT

عاملان نزاع دسته جمعی در گنبدکاووس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۴۱۶

عاملان نزاع دسته جمعی در گنبدکاووس دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضی اظهارداشت: به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای آق قلا، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی مطلع شدند یک دستگاه خودرو پراید با ۲ سرنشین در یکی از نقاط روستا توقف کرده بود که پس مشکوک شدن تعدادی از اهالی و حرکت آنان به سمت خودرو، راننده آن به طرف یکی از روستاهای گنبدکاووس حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: پس از فرار راننده، شایعه آدم‌ربایی توسط عده‌ای در روستا پخش شد که به‌دنبال آن تعدادی از اهالی اقدام به تعقیب خودرو کردند و زمانی‌که راننده پراید در یکی از روستاهای گنبدکاووس قصد رفتن به منزل اقوامش را داشت، نزاع و درگیری بین وی و بستگانش با افراد تعقیب کننده شدت گرفت که منجر به تخریب خودرو پراید و همچنین شلیک چند تیر هوایی توسط ماموران شد.

سرهنگ رضی بابیان اینکه پس از بررسی دقیق ماموران انتظامی شهرستان آق قلا و گنبدکاووس مشخص شد، خبر آدم ربایی کذب است، اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ازدحام جمعیت، فرمانده و تعدادی از ماموران انتظامی گنبدکاووس سریعا به روستای محل درگیری رفته و اقدام به متفرق کردن جمعیت کردند.

وی افزود: سرانجام ماموران موفق شدند ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی به درگیری پایان داده و پنج نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری را نیز دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و مراتب در دست بررسی و اقدام است.

سرهنگ رضی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خواست در انتشار اخبار امنیتی و انتظامی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارد دقت کرده و موارد را تنها از طریق منابع موثق و کانال‌های رسمی پلیس و دستگاه قضایی پیگیری کنند.

برچسب‌ها گنبدکاووس درگیری آق قلا گلستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس درگیری آق قلا گنبدکاووس درگیری آق قلا گلستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد