Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 46 بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند

به گزارش خبرگزاری برنار از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 46 بیمار جدید به کرونا تعداد افراد بستری در بیمارستانها به 201 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار تصریح کرد: خوشبختانه ما در روز گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا نداشتیم و امیدواریم این روند کاهشی همچنان با همکاری مردم تداوم یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 118 نفر و تعداد بیماران بدحال نیز در این مدت به 19 نفر رسیده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

نامدار یادآورشد: همچنین با تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی و پرستاری در استان در بیست و چهارساعت گذشته 36 نفر از مراکز درمانی و بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 25 هزار و 931 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و 474 نفر نیز بر اثر کرونا فوت کرده اند.

نامدار بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 63 هزار و 587 نفر بوده و موارد مشکوک و محتمل نیز 14 هزار و 402 نفر به ثبت رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: تعداد فوتی های ناشی از کرونا در 17 ماه گذشته یک هزار و 794 نفر بوده و ترخیص دگان نیز 21 هزار و 622 نفر گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین پیمان نامدار استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته