Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان جهانی بهداشت (WHO) با توجه به گسترش سویه های مسری تر کروناویروس تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش مجدد موارد ابتلا به کووید-۱۹ اقدامات دقیقی را در نظر گرفته و اجرا کنید.

به گزارش ایسنا، از آنجا که تعداد کشورهای بیشتری شیوع انواع مسری تر بیماری کووید-۱۹ را تایید کرده اند، سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز یکشنبه دستورالعملی را برای کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا صادر کرد تا اقدامات دقیقی را در رابطه با بهداشت عمومی و اجتماعی گسترش داده و اجرایی کنند و همچنین به منظور جلوگیری از بروز یک موج دیگر، روند واکسیناسیون کروناویروس را سرعت بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"پونام ختراپال سینگ" مدیر منطقه جنوب شرقی آسیا در سازمان جهانی بهداشت گفت: باید به طور پیوسته تلاش های خود برای آزمایش، ردیابی و قرنطینه افراد آلوده به کروناویروس را تقویت کنیم. همچنین اجرایی شدن مداخلات اجتماعی مانند رعایت فاصله فیزیکی، بهداشت دستها و استفاده صحیح از ماسک ضروری است. این اقدامات باید به طور کامل و برای دوره زمانی طولانی تری در مناطقی اجرایی شود که با انواعی از ویروس که از قابلیت انتقال بیشتری برخوردارند، مواجه هستند.

طی روزهای گذشته، مالدیو و میانمار مواردی از ابتلا به سویه های نگران کننده ویروس که پیش از این در بنگلادش، هند، اندونزی، نپال، سریلانکا، تایلند و تیمور شرقی تایید شده بود، گزارش کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از هندوستان تایمز، شیوع سویه های نگران کننده در کنار از سرگیری فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان منجر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت کروناویروس آسیا کرونا در جهان سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان