Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:13:56 GMT

معرفی بهترین مرکز خرید لوازم ورزشی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۷۳۴

معرفی بهترین مرکز خرید لوازم ورزشی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر که با بیماری کرونا روبرو هستیم و امکان ورزش کردن در باشگاه‌ها مهیا نیست با خرید لوازم ورزشی می‌توانید تمرینات ورزشی خود را در خانه انجام دهید. گذشته از بیماری کرونا شاید بسیاری از افراد نتوانند هزینه زیاد باشگاه را بپردازند در حالی‌ که می‌توانند با کمی هزینه چند مورد از وسایل ورزشی مانند انواع دمبل‌ها و یا میز پرس خانگی را خریداری کرده و برای همیشه به راحتی در خانه ورزش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش کردن از آن جهت که باعث سلامتی و تناسب اندام می‎‌شود، لازم است همیشه برنامه‌ای برای انجام تمرینات ورزشی داشته باشید. ما در این مطلب ضمن پرداختن به مقوله اهمیت ورزش، چند نمونه وسیله ورزشی را معرفی کرده و به بررسی کارایی آن‌ها خواهیم پرداخت. در نهایت نیز فروشگاه آنلاین ورزش کالا را به عنوان مرکزی جهت خرید لوازم ورزشی معرفی می‌کنیم.

چرا باید ورزش کرد؟

بی‌شک تمامی خوانندگان این مطلب نیز با ما موافقند که ورزش علاوه بر تأثیری که بر سلامت جسم دارد می‌تواند نقش مهمی نیز در سلامت روح و روان نیز داشته باشد و همچنین تا حد زیادی بر روی کنترل و پرورش اخلاق تأثیر داشته باشد و فرد را از اعمال بزهکارانه و .. دور نماید. در ادامه ما به طور خلاصه به این چند مورد اشاره می‌کنیم.

اهمیت ورزش از نظر جسمی: ورزش و انجام حرکات نرمشی و .. می‌تواند برای تمامی سنین مناسب باشد بخصوص کودکان می‌توانند با انجام حرکات ورزشی بدن خود را به تحرک داشتن عادت داده و بتوانند با رسیدن به دوره نوجوانی و جوانی نیز زندگی سلامتی را در همه جنبه‌ها داشته باشند. در خصوص سالمندان نیز ورزش کردن می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بتوانند بسیاری از بیماری‌های را درمان کرده و یا آن‌ها را کنترل نمایند. به عنوان مثال بیماری‌های قلبی و عروقی و یا فشار خون بالا و یا دیابت و .. را می‌توان با انجام تمرینات ورزشی کنترل نمود. اهمیت ورزش از نظر اخلاقی: ورزش می‌تواند در شخصیت سازی افراد نقش موثری داشته باشد و با پرورش یافتن روح و روان، شخص استقلال فکری و شخصیتی خوبی پیدا نماید و از دچار شدن به مشکلات روحی و روانی که ناشی از ترس و پذیرش افکار منفی می‌شود دوری نماید. اهمیت ورزش از نظر اجتماعی: طبیعتا هنگامی که فرد به پرورش جسم و روان خود اهمیت می‌دهد نُمود آن در زندگی اجتماعی وی نیز پدیدار می‌شود به همین ترتیب عادت‌های بد، ترس و نگرانی رنگ باخته و جای خود را به مثبت اندیشی، زندگی شاد و همچنین رقابت سالم در تمامی عرصه‌ها می‌دهد.

درباره میز پرس خانگی

هنگامی که برای خرید لوازم ورزشی به مراکز فروش این محصولات مراجعه می‌کنید یکی از وسایلی که جهت انجام تمرینات ورزشی در خانه به شما معرفی می‌شود میز پرس است زیرا با خرید میز پرس خانگی می‌توانید در خانه تمرینات مختلفی را انجام دهید.

این دستگاه در دو مدل تک کاره و چندکاره و همچنین ثابت و متحرک در بازار موجود است که می‌توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید آن نمایید.

میز پرس خانگی متحرک و چندکاره: طبیعتاً این محصول یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین میزهای پرس به شمار می‌آید، زیرا از قابلیت تا شوندگی و جمع شدن برخوردار است، بنابراین ورزشکار می‌تواند از آن در محیط‌های مختلف مانند اتاق، حیاط خانه و یا محل کار استفاده نماید و پس از انجام ورزش آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهد. میزهای ثابت: این نوع میز پرس خانگی ساختار ثابتی دارد و غیرمتحرک می‌باشد بنابراین شما نمی‌توانید پس از انجام تمرینات ورزشی آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. بنابراین اگر قصد خرید این نوع میز پرس خانگی را دارید باید فضایی را در اختیار داشته باشید که قرار دادن این وسیله در آن‌جا فضای کار و زندگی شما را کم ننماید. این نوع میز پرس نسبت به میزهای متحرک از قیمت کمتری برخوردار است ولی کارایی آن طبیعتاً به اندازه میزهای متحرک نیست.

در سایت ورزش کالا می‌توانید انواع میز پرس خانگی را ببینید و با توجه به کارایی و جزئیات هر یک، میز مورد نظر خود را خریداری نمایید.

درباره خرید دمبل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به یقین می‌توان گفت که دمبل‌ها نقش بسیار زیاد و موثری در انجام تمرینات ورزشی مختلف دارند و می‌توانند در ساخت عضلات مختلف و حجم دهی به آن‌ها موثر باشد. بنابراین کمتر ورزشکاری را می‌بینید که از دمبل در انجام حرکات ورزشی استفاده نکند. اگر در باشگاه‌های ورزشی به قسمتی که دمبل‌ها قرار داده شده است بروید با انواع آن از وزن نیم کیلویی تا بالا روبرو خواهید شد. اما اگر می‌خواهید ورزش بدنسازی را در خانه انجام دهید می‌توانید با خرید دمبل در وزن‌های مختلف و زیر نظر مربی به انجام تمرینات ورزشی بپردازید. دمبل‌ها به دو نوع ثابت و قابل تنطیم تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

دمبل ثابت: این نوع دمبل‌ها به گونه‌ای ساخته شده است که با همان وزن مشخص ساخته شده‌اند و نمی‌توان وزنه‌ای را به آن‌ها اضافه کرد اما از این بابت که دوام بالاتری دارند و قطعات آن‌ها امکان جدا شدن در بین تمرین را ندارند و آسیبی ایجاد نمی‌کنند. ضمن آن که هر کدام از آن‌ها رنگ مشخصی دارند و به فرض شما می‌توانید متوجه شوید که دمبل قرمز سه کیلویی است و یا دمبل آبی چهار کیلویی. دمبل قابل تنظیم: این نوع دمبل‌ها قابلیت تغییر وزن داشته و می‌توانید حلقه‌های وزنه را به آن اضافه کرده یا کم کنید. حسن این دمبل‌ها زیاد است اما از آن جهت که ممکن است در میان تمرینات باز شوند باید حتماً مراقب این موضوع باشید. این دمبل‌ها به جهت برخورداری از قابلیت تنظیم می‌توانند در انتهای انجام ورزش باز شوند و در جعبه‌ای و گوشه‌ای از خانه قرار گیرند. اکنون می‌توانید به عنوان مثال از سایت ورزش کالا قیمت دمبل 2 کیلویی و ... را استعلام کرده و خرید دمبل ثابت و قابل تنظیم را انجام دهید.

فروشگاه آنلاین ورزش کالا

ورزش کالا در حال حاضر یکی از فروشگاه‌های تخصصی در زمینه فروش لوازم ورزشی و دستگاه‌های مرتبط با انجام تمرینات بدنسازی به شمار می‌آید. اگر مایلید در این شرایط خاص که بیماری کرونا ما از رفتن به باشگاه‌های ورزشی و استفاده از دستگاه‌های عمومی دور کرده، به انجام تمرینات ورزشی بپردازید و جسمتان را تقویت کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت ورزش کالا به آدرس الکترونیکی www.varzeshkala.com بزنید، بی‌شک دست خالی برنخواهید گشت و می‌توانید خرید لوازم ورزشی را در انواع مختلف و با قیمت مناسب انجام داده و درب منزل یا محل کار دریافت نمایید. ضمن آن که می‌توانید از بخش فروش و پشتیبانی ورزش کالا قیمت لوازم مختلف مانند قیمت دمبل 2 کیلویی و یا سایر دمبل‌ها و همچنین میز پرس خانگی را استعلام کرده و با توجه به کارایی هر یک اقدام به خرید نمایید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار لوازم ورزشی انجام تمرینات ورزشی خرید لوازم ورزشی انجام دهید اهمیت ورزش ورزش کالا دمبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها