Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@17:50:37 GMT

فوری ؛ شکایت باشگاه پرسپولیس از رسول خطیبی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۹۳۷

فوری ؛ شکایت باشگاه پرسپولیس از رسول خطیبی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان سوپرجام که با برتری سرخپوشان تهرانی و قهرمانی مجدد پرسپولیس همراه بود، رسول خطیبی سرمربی تراکتور به بیان صحبت‌های خلاف‌واقع پرداخت و این قهرمانی را به مسائل غیرفنی و دست داشتن مسئولان ورزش کشور ربط داد.

در همین راستا، معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود علیه رسول خطیبی را به سازمان لیگ ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیگیری حقوقی این شکایت از سرمربی تراکتور در مراجع ذی‌صلاح به صورت موازی آغاز می‌شود.

مدیریت باشگاه پرسپولیس با دعوت از اهالی فوتبال به آرامش و رعایت اصول اخلاقی، تاکید می‌کند برای دفاع از حق این تیم، از هیچ تلاشی فروگذار نیست و بدون توقف، شکایت از خطیبی را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رسول خطیبی تراکتور پرسپولیس تراکتور رسول خطیبی سوپرجام لیگ برتر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی جمعه شب تراکتور مقابل ذوب‌آهن که با برتری این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور با کامنتی در صفحه رسمی این باشگاه جنجال زیادی را متوجه خود دید.

او در این کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است. این کامنت به سرعت در صفحات پرسپولیسی دست به دست شد و خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

خبرنگار ما در همین خصوص گفتگویی را با رضا کرمانشاهی انجام داده و در یک گفتگوی چالشی نظرات او را جویا شده است.

این مصاحبه را بخوانید:

شب گذشته بعد از بازی کامنتی از شما در صفحه رسمی تراکتور بود که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

به نکته خوبی اشاره کردید، صفحه رسمی تراکتور. این صفحه متعلق به باشگاه و هواداران تراکتور است و ما بعد از هر برد یا باخت، نظراتمان را آنجا می‌نویسیم. اگر برده باشیم خوشحالی می‌کنیم و اگر ببازیم هم نظرمان را می‌نویسیم و این فضای مربوط به تیم خودمان است.

به هر حال کامنت شما در یک فضای عمومی بوده که هرکسی می‌تواند بخواند.

فضای عمومی متعلق به باشگاه خودمان. شما می‌دانید که پرسپولیس رقیب ما در جام حذفی بود. یعنی ما به عنوان یک تیم، پرسپولیس و سپاهان را رقیب خودمان می‌دانستیم. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم، من دوست دارم تراکتور قهرمان شود و طبیعتا از حذف تیمهای مدعی دیگر خوشحال می‌شوم.

یعنی اگر سپاهان می‌باخت، هم همین کامنت را می‌نوشتید.

صددرصد چون سپاهان هم رقیب ماست. آنجا صفحه رسمی خودمان است و من که نیامدم در صفحه رسمی یک باشگاه دیگر چیزی بنویسم یا استوری کنم. این که نباید به کسی بر بخورد. ما هم ممکن است ببازیم و به ما تیکه بیاندازند، مگر ما باید به آنها توهین کنیم؟ این چه رسمی است در فوتبال ایران است که کسی جرئت ندارد برای کسی کری بخواند، لذت فوتبال به کری است. اصلا قبل از بازی همه می‌ترسند کری بخوانند.

خُب چرا مرحله قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، همچین کامنتی ننوشتید؟

چون ما آن روز بازی نداشتیم و بازی ما لغو شده بود.

گفتید کری باید قبل از بازی باشد، الان تیمتان با استقلال بازی دارد، چرا کری نمی‌خوانید؟

ما قطعا هدفمان کسب سه امتیاز در آن بازی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم استقلال را ببریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

این که کری که نبود.

کری را که شب قبل از بازی حتما می‌خوانم نه الان یک هفته مانده (با خنده).

در مورد بازی دیروز چه نظری دارید؟

از هواداران و همچنین کادر مربیگری جدید و بازیکنان تشکر می‍‌کنم که بیشترین زحمت ممکن را کشیدند و توانستند این برد را کسب کنند. جام حذفی جام شگفتی است و همانطور که دیدید آلومینیوم روز گذشته شگفتی آفرید و فوتبال لذتش به همین است. اما من بازهم تاکید می‌کنم که من در صفحه رسمی خودمان بین چندهزار پیام، یک کامنت نوشتم.

مسئله این است که شما در گذشته یک داور حرفه‌ای بودید. اینکه از شکست یک تیم بیشتر از پیروزی تیم خودتان خوشحال شوید، ممکن است این را به ذهن متبادر کند که در زمان داوری هم جهت‌گیری داشتید.

نه اصلا اینطور نیست. من آن موقع داور فوتبال بودم و الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم و اصلا این دو موضوع جداست. این که من یک زمانی داور بودم که نباید به چشم قضاوت‌کننده نگاه کنند. من الان مدیر یک باشگاه هستم.

قبل از اینکه مدیر شوید هم کارشناس داوری بودید.

آنجا هم بی طرف بودم و چیزی که می‌دیدم را می‌گفتم. ببینید اصلا مسئله این است که در آن زمان هم به ما اتهام می‌زدند که پرسپولیسی هستی و استقلالی هستی، حالا می‌گویند ضد پرسپولیس هستی! فکر می‌کنم این طبیعت فوتبال ایران باشد که همه مجبورند حتی وقتی در یک باشگاه مشغول به فعالیت شدند، نظرات واقعی خودشان را نمی‌نویسند.

دیگر خبرها

  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی