Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزنی فرهنگی ایران با همکاری نمایندگی بنیاد سعدی در ژاپن دوره آموزش مجازی زبان فارسی ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی - ژاپنی را راه‌اندازی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ به همت رایزنی فرهنگی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در ژاپن، دوره آموزش مجازی زبان فارسی ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی ـ ژاپنی راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره با توجه به استقبال و علاقه‌مندی والدین با دو رویکرد دوره مجازی آموزش زبان فارسی ویژه کودکان و نوجوانان و فرزندان هموطنان ایرانی و نیز فرزندان ایرانی ـ ژاپنی برگزار شده است.

با توجه به استقبال به عمل آمده و درخواست‌های ارائه شده برای برگزاری دوره‌های مستقل، مستمر و جداگانه و به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر، این دوره‌ها آغاز و ادامه خواهد یافت.

فضای مجازی ادبیات و زبان فارسی را با تهدیدات جدی مواجه کرده استپاسدار زبان فارسی باشیم

بنا به گفته دیوسالار، رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی پیش از این، آموزش زبان فارسی به کودکان و نوجوانان همزمان با دوره بزرگسالان از دو سال اخیر ارائه می‌شد، اما با توجه به نیاز موجود، در ادامه به صورت جداگانه و در زمان بندی‌های مستقل اجرا خواهد شد.

وی ادامه می‌دهد:‌ دوره‌های آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی در سطوح مختلف علاوه بر دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ژاپنی، به صورت مستقل نیز برگزار می‌شود که پیش از کرونا به صورت حضوری و در دوره شیوع کرونا، به صورت مجازی برگزار می‌شود. این دوره‌های آموزشی که با استقبال جدی مخاطبان و علاقه‌مندان ژاپنی روبرو شده است، با حمایت و پشتیبانی بنیاد سعدی و با استفاده از منابع آموزشی این بنیاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد سعدی زبان فارسی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد بنیاد سعدی زبان فارسی بنیاد سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از آغاز برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ با حضور ۳۲ شرکت‌کننده در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، حمزه محمدی‌مقدم با حضور در محل برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ در شهرستان دهلران اظهار کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه، پایه اولیه و بنیادین سایر آموزش‌های امدادی است و باید برای ارائه آموزش‌های کیفی و کاربردی به فراگیران اینگونه دوره‌ها، برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی افزود: مربیان امداد و کمک‌های اولیه، بازوهای توانمند جمعیت هلال‌احمر در امر آموزش هستند، این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلای اهداف و وظایف جمعیت هلال‌احمر است و امید می‌رود برای آینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش پیدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره با هدف تربیت مربیان و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تأمین و تقویت کادر مربیان معاونت آموزش و پژوهش صورت می‌گیرد.

محمدی‌مقدم گفت: این دوره با حضور ۳۲ شرکت‌کننده به مناسبت هفته هلال‌احمر از شانزدهم اردیبهشت آغاز شده است و تا بیست‌ویکم اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 751362

دیگر خبرها

  • بیش از هزار واژه پرکاربرد زبان بلغاری ریشه و اصالت فارسی دارند
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل