Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:10:09 GMT

اقدام جالب رانندگان با دیدن اردک و جوجه هایش در خیابان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۹۹۹

اقدام جالب رانندگان با دیدن اردک و جوجه هایش در خیابان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک شهروند نیویورکی از لحظه عبور یک اردک و جوجه‌هایش از خیابانی در این شهر را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این اردک مادر به همراه هشت جوجه اردک در حال عبور از عرض خیابان دیده می‌شوند. «دئو گوردون»، که تلاش می‌کند چهره‌ای انسانی‌تر از خیابان‌های نیویورک نشان دهد با دیدن این صحنه با تلفن همراهش ویدئویی از آن تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته گوردون چندین شهروند در متوقف کردن خودرو‌ها برای عبور امن این اردک و جوجه‌هایش کمک کردند. گوردون به همراه خانواده اش از یک فروشگاه محلی رفته بود که حین خروج این اردک‌ها را مشاهده کرد. او به تعقیب این اردک‌ها در پیاده رو پرداخت و سپس هنگامی که اردک‌ها وارد خیابان می‌شدند با متوقف کردن خودرو‌ها تلاش کرد تا عبور امن آن‌ها را تضمین کند.

بیشتر بخوانید

نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

این ویدئو پس از آنکه توسط گوردون در توئیتر منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو که تاکنون هزاران بیننده داشته بیش از ۱۳۰۰ بار بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها عمل گوردون و افرادی را که در عبور امن این اردک‌ها از خیابان نقش داشتند مورد تمجید قرار دادند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات اهلی حیوانات وحشی فرهنگ رانندگی اردک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

دیگر خبرها