Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:46:07 GMT

لغو صدها پرواز از سوی خطوط هوایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۱۰۶

لغو صدها پرواز از سوی خطوط هوایی آمریکا

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از تارنمای این شبکه خبری آمریکایی، با افزایش تقاضا برای سفر، شرکت های هواپیمایی و اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده ایالات متحده (TSA) با کارکنان خود به مشکل برخورده اند. این مشکلات در حالی سبب لغو پروازهای خطوط هوایی آمریکا شده که تقاضا برای سفر با نزدیک شدن به آغاز تعطیلات تابستانی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها پرواز هواپیمایی خطوط هوایی آمریکا در این آخر هفته و امروز دوشنبه به دلیل مشکلات بسیاری در مورد کارکنان و چالش های زیرساختی لغو شده است. تنها روز شنبه ۱۲۳ پرواز، روز یکشنبه ۱۷۸و امروز دوشنبه ۹۷ پرواز روز دوشنبه لغو شده است. دلیل این امر بیمار شدن شمار بسیاری از کارکنان و مشکلات زیرساختی عنوان شده است.

خطوط هوایی امریکن ایرلاین در این خصوص اعلام کرد که بیشتر لغو پروازها مربوط به هواپیماهای ایرباس ۳۲۰ و بوئینگ ۷۳۷ است و احتمالا این وضعیت تا پایان ماه آینده میلادی (ژوئیه) ادامه خواهد داشت. پیش بینی ها نشان می دهد دستکم روزانه ۵۰ تا ۶۰ پرواز در ژوئن (خرداد و تیر) و ۵۰ تا ۸۰ پرواز در ژوئیه (تیر و مرداد) لغو شود.

خطوط هوایی امریکن  ایرلاین همچنین اظهار داشته است که تلاش خواهد کرد برنامه پروازها را زودتر به مشتریان اطلاع دهد تا فرصتی برای آنها فراهم شود که پروازهای جایگزین را در نظر داشته باشند.

در اوایل ماه جاری میلادی هم سرپرست اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا از کارمندان خود خواست تا حداکثر ۴۵ روز در فرودگاه ها داوطلب شوند. داوطلبان وظایفی مانند سوار شدن در هواپیما و مدیریت خطوط امنیتی را انجام می دهند.

با نزدیک شدن به سفرهای تابستانی این اداره در تلاش برای استخدام ۶ هزار نیروی جدید، مشوق های استخدامی مانند دادن یک هزار دلار به کسانی که استخدام در آژانس را بپذیرند، ارائه می دهد.

برچسب‌ها پرواز بوئینگ ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرواز بوئینگ ایالات متحده آمریکا پرواز بوئینگ ایالات متحده آمریکا ایالات متحده خطوط هوایی روز دوشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید